Poleg za oglaševanje so podjetja internet uporabljala tudi za trženje in komunikacijo s potrošniki in partnerji - na internetu je bilo lani s spletno stranjo navzočih 84 odstotkov podjetij z 10 ali več zaposlenimi osebami.
Večina (kar 98 odstotkov) teh podjetij je na spletni strani predstavljala svoje izdelke, storitve, kataloge ali objavljala informacije o cenah. Profil na družbenih omrežjih je imelo 37 odstotkov podjetij.
Med podjetji je bilo lani 14 odstotkov takih, ki so izdelke ali storitve prodajala prek spletnih strani - leto pred tem pa je bilo takih le enajst odstotkov. Skoraj vsa podjetja so naročila prejemala iz Slovenije (95 odstotkov), 42 odstotkov teh je prejemalo naročila iz drugih držav članic EU, 20 odstotkov pa tudi iz drugih držav.
S spletno prodajo so podjetja lani ustvarila 7,9 odstotka celotne vrednosti svojih prihodkov brez DDV. Večino celotne vrednosti prihodka od prodaje prek spleta so podjetja ustvarila s prodajo drugim podjetjem ali državnim organizacijam, le tri odstotke oz. okoli 170 milijonov evrov pa so ustvarila s prodajo končnim potrošnikom.
Na spletu oglašuje petina slovenskih podjetij
Za oglaševanje na spletu, kamor na primer sodi oglaševanje v spletnih iskalnikih, družbenih omrežjih in na drugih spletnih straneh, se je lani odločilo vsako peto slovensko podjetje. Najbolj aktivna so bila velika podjetja, saj jih je kar tretjina plačevala za spletno oglaševanje, kažejo najnovejši podatki statističnega urada.