Zanimivosti

Oglas z golim oprsjem povzročil več 500 nesreč v 24 urah

M.J.
17. 10. 2014, 08.00
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.55
Deli članek:

V Moskvi se je agencija Sarafan domislila nenavadnega načina oglaševanja, ki je imel za posledico precej zvite pločevine.

Ustvarjalci kampanje so stranice tridesetih kombijev opremili z golim oprsjem, na njih pa je bil napis: One pritegnejo pozornost!. Kombiji so začeli krožiti po mestu in razbijanje se je začelo. V 24 urah so policisti zaradi teh kombijev zaznali 517 trkov, in verjeli ali ne, tistim, ki avtomobilov nimajo zavarovanih, bodo oziroma so že v agenciji delili kupone, da jih lahko popravijo iz njihove zavarovalne police. 

»Načrtujemo, da bi nov oglaševalski format na trgu spodbujal podjetja, da bi svoje oglaševanje preusmerila na stranice naših kombijev, saj menimo, da je to dobra alternativa oglasom, ki se pojavljajo na vozilih javnega prevoza,« je povedal tiskovni predstavnik agencije.