Skoraj tri četrtine Slovencev nakupuje v domačih spletnih trgovinah
Več kot 70 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov v domačih spletnih trgovinah nakupuje vsaj enkrat na leto, kažejo podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS).
Med spletnimi uporabniki, ki vsaj enkrat letno nakupujejo v domačih spletnih trgovinah, je 474.812 žensk ter 521.155 moških, obeh največ iz starostne skupine od 25 do 34 let, ugotavlja raziskava, ki so jo objavili ta teden.
Med spletnimi uporabniki, ki vsaj enkrat letno nakupujejo v domačih spletnih trgovinah, se dobra četrtina zanima za področje kozmetike, 35 odstotkov jih zanima področje računalništva, 36 odstotkov področje mobilne telefonije, največ oziroma 41 odstotkov pa področje zdravja in zdravil.
Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, v obdobju 2013/2015 jo izvaja podjetje Gemius Adria.