Z največjo močjo 125 kW (170 KM) in največjim navorom 400 Nm bo zamenjal zdajšnji Oplov motor 2.0 CDTI največje moči 120 kW (163 KM). Ob skladnosti z merili sestave izpušnih plinov Euro 6 se postavlja z veliko učinkovitostjo, saj ima ob petih odstotkih večje moči in 14 odstotkih večjega navora manjšo porabo goriva in manjši izpust CO2.

Gospodarstvo
Maksimalna energetska neodvisnost s paketom Pametna samooskrba
Z dognanim »zvočnim inženiringom« ob tem deluje izjemno tiho in tekoče. Od začetka prihodnjega leta bo novi motor 2.0 CDTI prvi v novi družini velikih dizlov, razvitih v Torinu in Rüsselsheimu, kjer delujeta, ob podpori in sodelovanju inženirjev iz Severne Amerike, globalnega razvojnega centra družbe za dizelske motorje.
Motor bodo izdelovali v nemški Oplovi tovarni motorjev v Kaiserslauternu. Novi motor 2.0 CDTI je po sestavi izpušnih plinov primerljiv z bencinskim motorjem. To mu zagotavlja Oplov BlueInjection, sistem selektivnega redukcijskega katalizatorja SCR, s katerim je motor tudi skladen z merili Euro 6. O porabi pri oplu pa ni za zdaj ne duha ne sluha.