Sploh zadnje je zelo uporabno – aplikacija ECE mobil namreč uporabnika pravočasno obvesti, da je treba o stanju števca obvestiti dobavitelja elektrike, da lahko ta pripravi mesečno položnico po dejanski porabi in ne pavšalu.
Uporabno aplikacijo, s katero domači račun za elektriko ureja že šest tisoč Slovencev, je podjetje Elektro Celje Energija (ECE) predstavilo lani, zdaj pa je že doživela nadgradnjo. Uporabnikom omogoča spremembo vrste obračuna, načina plačila, dodajanje merilnih mest ali prehod med ponudbami z le nekaj dotiki po ekranu pametnega telefona.
»Aplikacijo ECE mobil 1.1 je veselje uporabljati, hkrati pa nudi dejanski prihranek časa in hitre informacije o domačem računu za elektriko,« je nadgradnjo aplikacije komentiral direktor ECE mag. Mitja Terče. Račun za elektriko lahko s pomočjo aplikacije sicer res spreminjajo le kupci ECE, vsi ostali pa bodo zagotovo veseli informacije, katera naprava v njihovem gospodinjstvu je najbolj potratna – z aplikacijo ECE mobil lahko namreč izračunamo porabo različnih naprav. Podjetje ECE je sicer uporabnikom ponudilo tudi asistenco za dom in podjetja. Kaj to pomeni? Terče pojasnjuje: »Asistenca ECE za gospodinjstva pomeni, da v primeru težave, recimo pri puščanju vode, pregoreli varovalki in podobnem, v najkrajšem času vzpostavimo stik z ustreznim mojstrom in s tem zmanjšamo škodo, v primeru investicije pa za gospodinjstvo pridobimo vsaj pet ponudb za predviden obseg del.«