Koncept meri 4,18 metra, širok je 1,83 metra in visok 1,5 metra. T-roc je neposredni tekmec juka in novega jeepa renegade, a namesto konvencionalne petvratne karoserije ima tri vrata, streho targa in štiri sedeže. Po besedah Nemcev je streha narejena iz dveh polovic, ki se jih da preprosto sneti in spraviti v prtljažnik. Tudi vozilo T-Roc stoji na platformi MBQ in 1420-kilogramski koncept je opremljen z 2-litrskim dizelskim turbomotorjem s 184 konji in 380 Nm navora, tu je tudi 4motion in sedemstopenjski DSG. T-Roc do stotice pospeši v 6,9 sekunde, končna hitrost je 210 km/h, povprečna poraba pa 4,9 litra. Ena od njegovih posebnosti je možnost spreminjanja načine vožnje med street, off-road in snow, kar pomeni, da se elektronika vmeša v nastavitve 4motiona, menjalnika, ABS in ostalih pritiklin.

Njena.si
Maksimalna energetska neodvisnost s paketom Pametna samooskrba
VW ni potrdil serijske različice, a je tudi ni zanikal. T-roc tako utegne ugledati luč salonov in poduhati asfalt cest.