S tem je po poročanju francoske tiskovne agencije AFP storil dolgo pričakovani korak, s katerim bo izzval spletne storitve, kot je ameriška spletna videoteka Netflix.
Ameriški spletni velikan Google, pod okrilje katerega sodi Youtube, pa s tem ne bo konkuriral samo spletnim storitvam, kot so Netflix, Hulu in Amazon, ampak tudi kabelskim in radiodifuznim ponudnikom televizijskih kanalov. Uporabniki bodo namreč plačljive kanale na Youtubu spremljali tako na računalnikih kot na z internetom povezanih televizorjih, pametnih telefonih in tablicah.
Google je kupil podjetje Youtube leta 2006 za 1,65 milijarde dolarjev. Storitev ustvarja prihodke z oglasi, njene vsebine, ki se gibajo od amaterskih domačih video posnetkov do profesionalnih televizijskih vsebin, pa so bile doslej brezplačne za uporabnike.
Zdaj pa se Youtube, ki mesečno beleži okrog milijardo obiskovalcev, kot omenjeno podaja tudi na področje plačljivih kanalov. V sodelovanju s partnerskimi ustvarjalci vsebin so namreč v četrtek na portalu začeli ponujati nabor plačljivih kanalov.
Youtube je objavil seznam okrog 50 kanalov, ki bodo del v četrtek zagnanega programa. Višina naročnin se bo gibala od 0,99 dolarja do 7,99 dolarja na mesec, pri čemer bo vsak kanal imel 14-dnevno brezplačno preizkusno obdobje, številni pa ponujajo popuste ob sklenitvi celoletne naročnine.
V naboru plačljivih kanalov so trenutno Acorn TV, National Geographic Kids in PrimeZone Sports, pri čemer v Youtubu za prihodnost obljubljajo stalno širitev ponudbe kanalov.
V trenutni ponudbi ni kanalov največjih medijsko-zabaviščnih velikanov, kot sta Comcast in Time Warner, ki svoje kanale na spletu ponujajo preko lastnih naročniških spletnih storitev ali storitev, kot sta Hulu in Netflix.