R5 Turbo sta zasnovala Marc Deschamps in Marcelo Gandini, javnosti pa se je prvič predstavil na avtomobilskem salonu v Bruslju leta 1980, preden je nastopil v prvenstvu FIA Group 4 v rallyju. Kasneje se je pojavil Turbo 2 kot cenovno ugodnejša možnost, ki je ponujala enako zmogljivost.
Pričujoči primerek ima na različnih mestih karoserije grafiko Turbo 2, prejšnji lastnik pa je dodelal in pobarval odbijače. Sicer ima avto lahka rdeča platišča s pnevmatikami Michelin TRX 2019, v prtljažniku pa je rezervno jekleno kolo. Motor razvije 160 KM in 221 Nm navora ter je povezan s petstopenjskim ročnim menjalnikom, preko katerega se moč prenaša na zadnji kolesni par. Avto tehta 970 kg, do stotice pa potrebuje 6,9 sekunde.
Prejšnji lastnik je avtu pred prodajo namenil še vzdrževalni servis, mu vgradil prestavno ročico JPR Classics in poskrbel za nekaj drugih popravil. Novemu lastniku, ki je za avto na dražbi odštel osupljivo vsoto 158.000 dolarjev, je predal tudi nekaj rezervnih delov in celotno dokumentacijo.