Nova pesem zvezdnice Shakire, ki jo je posvetila Gerardu Piqueju, je zadnje dni predmet številnih razprav na družbenih omrežjih. Pevka v pesmi omenja tudi blagovne znamke, kar ji nekateri očitajo, da jih spravlja v "neprijeten položaj".
"Ne vem, kaj se je s tabo zgodilo, ampak zamenjal si Ferrarija za Twinga, zamenjal si Rolex za Casio ...", je besedilo njene pesmi. Povzročila je veliko komentarjev s primerjavo Rolexa in Casia, na presenečenje mnogih pa je Casio komentiral Shakirino pesem na uradnem Twitter računu Division Educativa.
"Prejeli smo veliko obvestil zaradi sklicevanja na Casio v pesmi. CASIO ure in tipkovnice in kalkulatorji so za vse življenje," piše v objavi.
Na Twitterju se je pojavil tudi profil Casio, ki deli različne šale o Shakiri. "Shakira, morda nismo Rolex, a jasno je, da so naše stranke zveste", "Baterija ur Casio zdrži dlje kot razmerje med Shakiro in Piquejem", "Ure Casio trajajo vse življenje, za razliko od nekoga v razmerju", so nekateri komentarji.
Na Twitterju so se oglasili tudi iz podjetja Reanult. Objavili so fotografijo Twinga s pripisom: "Za fante in punčke, kot ste vi. Povečajte glasnost!"