Najprej v New York. Tam je sprva opravljala delo nepremičninske agentke, pozneje pa se je specializirala za izdelovanje ročno izdelanega unikatnega nakita Onora, ki ga med drugimi nosijo tudi Eva Longoria, Lady Gaga, Rihanna in Katy Perry, in stilsko svetovanje. Ko se ji je ponudila priložnost za delo v londonskem Harrodsu, se je preselila v britansko prestolnico, nato pa je prišlo povabilo katarske kraljeve družine Al-Tajer in sledil je odhod v Dubaj. Zdaj tam živi že peto leto, poleg oblačenja šejkov in šejkinj pa je poskrbela tudi za sprejem Sarah Jessice Parker v drugem največjem nakupovalnem središču Mall of the Emirates, ko je ta decembra leta 2014 prišla tja predstavit svojo linijo čevljev in torbic. Nedavno pa je uresničila še eno svojo željo – o lastni kolekciji spodnjega perila.
Po oblikovanju nakita ste se lotili še dizajniranja kolekcije spodnjega perila. Kaj vas je gnalo k temu?
Kolekcijo spodnjega perila sem si želela ustvariti že kar nekaj let. Poimenovala sem jo ErOtica, saj na to gledam kot na umetnost tako ženske kot moškega. Navdih zanjo mi je bil Bližnji vzhod, Dubaj, Savdska Arabija, Kuvajt … Neverjetno, koliko dajo ženske tam na samopodobo, obleko, modne dodatke, vonj, ličila in seveda tudi na spodnje perilo. Spodnje perilo je poseben modni dodatek, ki moškemu vzburi veliko domišljije. Vsaka ženska bi morala vedeti, kako zapeljati svojega moškega ob koncu ali pa sredi dneva. Za kolekcijo sem poleg lastne domišljije navdih črpala tudi iz filmov in knjig, kot so 9 tednov in pol, Venerina delta, Nezvesta in Parfum.
Kaj odlikuje vašo kolekcijo spodnjega perila?
Kolekcija ErOtica je izdelana iz prefinjenih, razkošnih materialov, kot so svila in čipka. Vsak kos nosi svojo zgodbo, barvo, vonj in melodijo. Vsak je unikaten in narejen po naročilu. Vse od začetka do konca je ročno narejeno po želji stranke. Poleg spodnjega perila kolekcija zajema tudi podvezice in kimone.
Koga ste imeli v mislih, ko ste oblikovali kolekcijo?
Pri oblikovanju kolekcije sem imela v mislih žensko in moškega, ki vesta, kaj hočeta. Samozavestno žensko, ki se udobno počuti v svoji koži, inteligentno žensko, ki veliko pove s svojo govorico telesa, žensko, ki potuje, ki je posebna, ki rada bere, ki ima svojevrsten življenjski stil, ki ima fit tako um kot telo, ki je pogumna in divja, hkrati pa je ni sram pokazati krhkosti in čustev, ki je romantična in ki obvlada čar zapeljevanja. Usodno žensko.
Že pet let živite v Dubaju. Kako bi kot stilistka opisali oblačilne navade tamkajšnjih prebivalcev?
Celoten Bližnji vzhod ima svojo osebno in posebno privlačnost, njihov vonj, obleke, materiali, barve, tradicija, spoštovanje … so zelo zanimivi. Zelo radi imajo nove modne oblikovalce, barve, unikatne stvari, nesimetrične kose oblačil in modne dodatke, s katerimi tudi kažejo svoj status. Radi imajo predvsem stvari iz Pariza, Milana, Londona – to so njihove prestolnice, v katerih radi nakupujejo, saj sami zelo verjamejo v kakovost. Meni je moda na Bližnjem vzhodu zelo privlačna in ženstvena, barvita, sončna, polna življenja in toplega vonja. Spominja me na 1001 noč.
Koliko za oblačila v povprečju na mesec zapravijo bolj premožni Arabci?
Predvsem v Katarju, Dubaju, Savdski Arabiji in Kuvajtu glede na njihov BDP nimajo nekih omejitev, pa tudi cen ne gledajo, razen kadar jim v kri vstopi njihovo barantanje – takrat se radi kdaj pogajajo.