Sodeč po odzivih na internetu in družbenih omrežij, je podražitev večino uporabnikov presenetila, ne toliko zaradi podražitve same, temveč zaradi vsebine sporočila. Družba A1 je namreč na začetku SMS-uporabnike, ki računov ne prejemajo več po polžji pošti, temveč jih dobivajo v elektronski predal, obvestila, da jim bodo s 1. septembrom samodejno vklopili novo ugodnost. »Evro popusta na mesečni račun,« so zapisali v sporočilu.
Preberite tudi: Kako izbrati dobro klimatsko napravo? Kliknite TUKAJ!
Veselje glede popusta ni trajalo dolgo, saj jih je podjetje v nadaljevanju sporočila obvestilo, da z istim datumom stopi v veljavo povišanje cen naročniških paketov za en evro, in dodalo, da »ga vi ne boste občutili, če ohranite eračun«. Številni so bili zelo jezni in se spraševali, kakšna ugodnost je to, če bodo na koncu plačevali enak znesek. Morda ugodnost, da ne bodo deležni podražitve.
Telekom podražil s 1. avgustom
Kot rečeno, so ob začetku meseca svoje mobilne storitve podražili tudi pri Telekomu. Gre za drugo podražitev letos. Pri njih je po novem mesečna naročnina posameznih mobilnih naročniških paketov višja za en ali dva evra, mesečna naročnina posameznih mobilnih storitev pa za evro. Tudi v Telekomu so ob podražitvi uporabnikom dali bombonček, saj so 14 paketov mobilnih storitev nadgradili z dodatnimi količinami prenosa podatkov ali količino klicev.
Za podražitev so se v Telekomu morda odločili zaradi slabšega poslovnega rezultata v prvi polovici letošnjega leta. Skupina Telekom Slovenije je namreč prvo polletje po obračunu davka iz dobička z odloženimi davki končala s 14,5 milijona evrov čistega dobička, kar je 40 odstotkov manj kot v tem obdobju lani. Čisti prihodki od prodaje pa so se zmanjšali za dva odstotka na slabih 360 milijonov evrov.
Telemach dražil februarja
Tretji največji mobilni operater Telemach je mobilne pakete podražil že s 1. februarjem, ko so vse pakete razen enega podražili za evro, preostali paket pa je bil dražji za 1,5 evra.
Vsi uporabniki mobilnih storitev lahko sicer v skladu z zakonodajo kljub vezavi ob podražitvi operaterja odpovejo naročniško razmerje, vendar v tem primeru ponudniki od uporabnika zahtevajo povrnitev ugodnosti, ki si jih je pridobil z eno- ali dveletno vezavo na operaterja.
Ker znesek povračila ugodnosti, s katerimi si večina uporabnikov zagotovi cenejši nakup mobilnega telefona, hitro preseže 100 evrov in več, se v praksi za ta korak najverjetneje odloči zelo malo uporabnikov.