Nova cena in pogoji

Z novimi pravili se je Netflix dokopal do skoraj 10 milijonov novih naročnikov

A.S./STA
19. 10. 2023, 12.44
Posodobljeno: 19. 10. 2023, 12.47
Deli članek:

Vodilni ponudnik pretočnih storitev Netflix je v tretjem četrtletju letošnjega leta povečal število naročnikov na svoje storitve za skoraj 11 odstotkov na 247 milijonov.

Profimedia
Fotografija je simbolična.

Netflix je v poslovnem poročilu omenil, da bo v ZDA povišal ceno osnovne naročnine na 11,99 dolarja mesečno in 22,99 dolarja mesečno za vsebine brez oglasov. Podobna povišanja se obetajo tudi v Veliki Britaniji in Franciji.

Čisti dobiček Netflixa je v tretjem četrtletju narasel na 1,7 milijarde dolarja oziroma s 3,10 dolarja na delnico v tretjem četrtletju lani na 3,73 dolarja na delnico. Prihodki so narasli z 7,9 milijarde dolarjev na 8,54 milijarde dolarjev.

Nadzor nad uporabniki

Netflix je maja razširil nadzor nad uporabniki, ki gesla delijo z osebami zunaj ožje družine. Za preusmeritev uporabnikov, ki ne plačujejo, je Netflix uvedel račune izposojevalcev ali deljenih računov, v katere lahko naročniki za višjo ceno dodajo dodatne gledalce ali prenesejo profile gledalcev na nove račune.

V ločenem poskusu pridobivanja prihodkov je Netflix uvedel ponudbo, subvencionirano z oglasi, kasneje je ukinil najcenejši načrt brez oglasov, ki je v ZDA stal deset dolarjev na mesec.

Konec dobe DVD-jev

Netflix je sicer septembra izdal svoj zadnji DVD in tako po 25 letih končal storitev, ki je podjetju pomagala, da je postalo velikan na področju zabave. Ustanovitelj Reed Hastings je pogosto dejal, da je podjetje ustanovil zaradi razočaranja nad izposojevalnico Blockbuster, ki mu je zaračunala 40 dolarjev, če je zamudil nekaj tednov pri vračilu izposojenega.