Burger King se je znašel pred tožbo zaradi burgerja Whoppper, ki je na oglasih prikazan kot "ogromen burger, iz katerega sestavine kar »kipijo«". V tožbi je zapisno, da je whopper v resnici kar 35 % manjši kot je oglaševano, imel pa naj bi dvakrat manj mesa, kot obljubljajo pri Burger Kingu.
"Trditve tožnikov so lažne," se medtem zagovarja Burger King. "Goveji polpeti so povsem enaki kot tisti, ki jih uporabljajo naše verige po vsem svetu," so še dodali in dejali, da gosto niso dolžni postreči burgerjev, ki so "identični tistim na fotografija".
Podobne tožbe tudi na račun drugih verig
Tudi druge verige s hitro prehrano so se v preteklosti že soočale s takšnimi obtožbami. V začetku tega leta je bil tako v ZDA Taco Bell obtožen prodaje pic in zavitkov, ki naj bi vsebovali polovico manj nadeva, kot je bilo oglaševano. Lani je medtem moški v New Yorku predlagal skupinsko tožbo proti McDonald'su in verigi Wendy's, saj naj bi njihovi hamburgerji v marketinških materialih vsaj 15 % večji kot v resničnem življenju.