A potniki na krajših letih večinoma niti ne posegajo pri hrani. Čeprav s tem seveda družbe privarčujejo, nekaj hrane pa vseeno uspejo prodati potnikom. Tako so na primer pri Austrianu, Swissu in Eurowingsu lani skupaj prodali kar 80.000 obrokov hrane.
Pri nemškem prevozniku Lufthansa zdaj želijo slediti temu zgledu, a se srečujejo z drugimi težavami. Na daljših evropskih letih v München in Frankfurt morajo namreč veliko hitropokvarljivih obrokov po pristanku zavreči. Zato zdaj želijo le-te še prodati potnikom po sistemu zadnje minute, torej tik pred pristankom po enoti ceni 3,5 evra.
Običajna cena takega obroka a letalu je med 4,2 evra za sladico do 11,9 evra za tako imenovani lunch-box. Brez plačila pa potniki lahko dobijo plastenko vode in malo čokolade. Svežo hrano nudijo le na letih, ki trajajo več kot 60 minut.
Poleg dodatnega zaslužka pri Lufthansi upajo, da bodo tako dodatno prispevali k boljšemu odnosu do okolja in virov. Če bodo potniki zagrabili načrtovano ponudbo, pa bo pokazal čas.