Na Japonskem mladi niso izgubili le zanimanja za konvencionalno spolnost, ampak tudi za popivanje. Abstinenca je boleča za državno malho. V primerjavi z letom 1995 je leta 2020 poraba alkohola upadla za četrtino, zato je pobranega manj davka. Oblasti so zato zagnale oglasno kampanjo, ki stare od 20 do 39 nagovarja, naj vendarle zvrnejo kozarček, dva, tri ali štiri ...
Kampanjo so poimenovali »Sake Viva«, saj gre za njihovo tradicionalno pijačo iz fermentiranega vina. Mladi pa naj se ne ustavijo le pri sakeju. Brez slabe vesti naj si natočijo kozarec vina, zvrnejo viski ali šilce kakšne druge žgane pijače, pivo pa je treba piti tudi zaradi žeje, poletne temperature v delih Japonske sežejo krepko čez 30 stopinj Celzija.
Da bi dosegli čim večji delež mladih odraslih, organizirajo tudi tekmovanje, pri katerem morajo udeleženci, posamezniki ali skupine, oblikovati atraktivno promocijsko kampanjo za popularizacijo odgovornega pitja alkoholnih pijač.