Ko v Sloveniji divjajo poletni požari, smo odvisni od tuje pomoči. Največkrat nam na pomoč priskočijo prav hrvaški kanaderji, brez katerih bi težko ukrotili velike požare, kot je bil na primer požar na Krasu. Slovenci svojih letal za gašenje ognja nimamo, Hrvati imajo dokaj obsežno floto, a tudi nemalo težav. Te dni hrvaške medije buri afera, ko sta sredi sezone požarov, dva mehanika, med bolniško odsotnostjo, popravljala letala v Avstriji. Da je zadeva še hujša, naj bi bilo med njuno odsotnostjo na popravilu kar polovica hrvaške protipožarne flote.
Razlog za tako ravnanje lahko seveda iščemo v plačah mehanikov. Kot poroča hrvaški spletni portal dnevnik.hr mehaniki prejemajo med 4.500 in 6.000 kun mesečno , oziroma med 600 in 800 evri. Dva mehanika sta tako po izbruhu afere dala odpoved in vrnila vse orodje, eden od njiju pa je izjavil, da je za vse težave podjetja, ki popravlja letala krivo, vodstvo. Dodal je še, da težav z iskanjem zaposlitve ne bo imel, saj drugod njegovo znanje cenijo in velja za vrhunskega strokovjaka.
Da za vse težave pri vzdrževanju in popravilu kanaderjev le niso krivi zgolj mehaniki pa priča dejstvo, da v podjetju ne morejo popraviti vseh letal, ker nimajo potrebnih rezervnih delov. Tako naj bi dve letali razstavili in njune dele uporabili za popravilo ostalih.