V času, ko večina tradicionalnih medijev krči stroške in se z odpuščanji bori za preživetje, je iz Washington Posta prišla novica, da bodo v prihodnjem letu v uredništvu na novo zaposlili okoli 60 ljudi. Časopis letos posluje z dobičkom, število naročnikov je povečal za 75 odstotkov, prihodke z digitalnimi oglasi pa podvojil.
Časopis je pred tremi leti prevzel ustanovitelj Amazona Jeff Bezos in sporočil, da mu gre le zato, da ohrani pri življenju ta legendarni ameriški časopis, v uredniško politiko pa se ne bo vpletal in tako se je tudi zgodilo. S svežim denarjem so se pri časopisu osredotočili na raziskovalno novinarstvo in v prihodnjem letu bodo ustanovili še eno posebno raziskovalno ekipo za "hitro posredovanje" s šestimi novinarji.
V letu 2017 bo tako Washington Post imel v uredništvih zaposlenih 750 ljudi, kar ga bo po tem kriteriju uvrstilo na tretje mesto med časopisi im mediji za Wall Street Journalom, ki ima 1500 zaposlenih ter New York Timesom s 1307 zaposlenimi v uredništvu. USA Today jih ima 450.
Izdajatelj in glavni izvršni urednik Fred Ryan je zaposlene obvestil, da bodo dodatno vlagali tudi v digitalne vsebine oziroma spletno izdajo časopisa predvsem na prenosnih elektronskih napravah. Letos so imeli na mesec povprečno 100 milijonov obiskov spletnih strani.
K renesansi Washington Posta je letos pomagal tudi novoizvoljeni predsednik ZDA Donald Trump z napadi na časopis in začasno prepovedjo dostopa njegovim novinarjem. Washington Post je kljub temu brez strahu razkrival težave z njegovo dobrodelno fundacijo, bahanje o ravnanju z ženskami in druge nerodnosti, ki pa mu niso preprečile poti do zmage na predsedniških volitvah.