"V prihodnjih petih letih bomo v vse poslovne enote vložili 55 milijard evrov za okrepitev kakovosti, povečanje števila strank in izboljšanje gospodarskega uspeha," je dejal izvršni direktor železnic Rüdiger Grube.
Od celotne vsote bo 50 milijard evrov investiranih v Nemčiji, skoraj 40 milijard evrov bo usmerjenih v infrastrukturo. Okoli 20 milijard evrov naj bi zagotovile Deutsche Bahn, preostalih 35 milijard evrov pa država. Reorganizacija bo sicer vključevala tudi poenostavitve ter "spremembe pri zaposlenih in strukturi".
Potniki naj bi prve spremembe čutili že prihodnje leto, ko bodo vlaki po navedbah nemške tiskovne agencije dpa bolj točni. Točno - po kriterijih Deutsche Bahn to pomeni manj kot šest minut zamude glede na napovedan vozni red - naj bi jih na postaje pripeljalo 80 odstotkov.
Danes je točnih skoraj 75 odstotkov vlakov, dolgoročni cilj je 85 odstotkov. Pri regionalnih in tovornih vlakih so ambicije še višje; Deutsche Bahn ciljajo na 95-odstotno točnost.
Koncern Deutsche Bahn po vsem svetu zaposluje okoli 300.000 ljudi, od tega skoraj 196.000 v Nemčiji. Lani je vknjižil skoraj 40 milijard evrov prihodkov.
V prihodnjem letu bodo železnice vzpostavile novo platformo za obveščanje strank o zamudah, prestopih in menjavah peronov. Informacije bodo sočasno na voljo na spletu, v aplikaciji in na samih železniških postajah.
Na večjih železniških postajah napovedujejo tudi nove, večje table za obveščanje. Stranke se bodo lahko prek aplikacije tudi same prijavile na vožnjo ter se tako izognile kontroli vozovnic.
V prihodnjem letu pri Deutsche Bahn napovedujejo tudi brezplačni brezžični internet na vseh vlakih ICE, konec leta 2016 naj bi prišla tudi v veliki meri plačljiva ponudba filmov in glasbe. Do leta 2020 naj bi vzpostavili internetno povezavo na vseh medkrajevnih in regionalnih vlakih ter železniških postajah. Sanitarije in restavracije na vlakih bodo izboljšane, polepšali naj bi tudi številne železniške postaje.
Načrt bo pustil posledice na financah koncerna. Grube tako letos kot v prihodnjem letu pričakuje dve milijardi evrov dodatnih obremenitev. Zadolženost se bo v prihodnjih letih dvignila na 22 milijard evrov, potem ko je bila konec lanskega leta pri 16,4 milijarde evrov.