"Ko bo eden od pilotov zapustil pilotsko kabino, bo moral iti tja eden od članov kabinskega osebja," je pojasnil predstavnik norveške letalske družbe Thomas Hesthammer.
Družba je to odločitev sprejela po tem, ko je francosko tožilstvo sporočilo, da so na podlagi podatkov iz črne skrinjice strmoglavljenega letala ugotovili, da je šel kapitan letala pred strmoglavljenjem na stranišče, kopilot pa mu ni hotel odpreti vrat, da bi se vrnil v pilotsko kabino. Kopilot se je medtem začel spuščati z letalom, kot da bi pristajal, čeprav v bližini ni bilo nobenega letališča. Pilot in kabinsko osebje so skušali v kabino vdreti zadnjih nekaj minut leta, a jim ni uspelo.
Letalske družbe so po terorističnih napadih z letali v ZDA 11. septembra 2001 močno otežile vstop v pilotsko kabino in tako ni več možno niti vdreti vanjo, npr. s sekiro, saj je vse elektronsko nadzorovano.
Tako je treba za vstop z zunanje strani vtipkati do sedemmestno kodo, ki sproži kratko zvonjenje v pilotski kabini, ki opozori pilota. Nato je možno vstopiti, a le, če stikalo v kabini ni nastavljeno na "zaklenjeno". V pilotski kabini lahko tudi preprečijo odpiranje vrat, tako da stikalo prestavijo na "zaklenjeno". V tem primeru vrata ostanejo zaprta toliko časa, kot določijo letalske družbe, to je od pet do 20 minut. V primeru padca zračnega tlaka v pilotski kabini se vrata odprejo samodejno.