Takoj se postavlja vprašanje o nameri kopilota? Je bil to samomorilski manever ali je šlo za teroristični načrt? Lubitz je bil nemški državljan s stalnim bivališčem v Nemčiji in ni bil na listi terorističnih osumljencev. Preiskovalci so tako zaenkrat izključili možnost terorističnega napada. Tudi Spohr je dejal, da po podatkih družbe kopilot Andreas Lubitz ni bil povezan s teroristi.
"Povsem smo iz sebe. Niti v najhujši mori si ne bi mogli predstavljati tega," je poudaril in dodal, da Lufthansa zelo skrbno izbira svoje osebje. "Našim pilotom popolnoma zaupamo. So najboljši na svetu," je poudaril in dodal, da gre za osamljen primer, ki ga je označil za najhujši dogodek v zgodovini družbe. Dodal je, da noben varnostni sistem na svetu ne bi mogel preprečiti tovrstnega dejanja.
Povedal je še, da je kopilot med šolanjem naredil daljši premor, da pa je bil "stoodstotno primeren za letenje". Motiv za dejanje kopilota po besedah Spohra ni znan. "O motivu bi lahko ugibali ure in ure," je dejal.
Tožilec Robin, čigar navedbe izhajajo iz podatkov na snemalniku zvoka v pilotski kabini, ki so ga našli v torek, je še dejal, da se je kopilot začel namerno spuščati z letalom, ki je nato treščilo v goro. Gre za zapleten scenarij katastrofe," je dejal Robin. Pojasnil je, da za zdaj ni videti, da bi se letalo spuščalo neobičajno hitro, temveč je bilo spuščanje letala podobno pristajanju, le da v bližini ni bilo nobenega letališča.
Kaj se je dogajalo zadnje pol ure
Pilot in kopilot sta se prvih 20 minut poleta pogovarjala v nemščini, pogovor je potekal normalno in vljudno. "Nato je slišati, kako pilot prosi kopilota, naj prevzame nadzor nad letalom, zvok sedeža in vrat, ki se zaprejo. Iz tega sklepamo, da je odšel, da bi odgovoril klicu narave," je dejal tožilec.
Pilot in kabinsko osebje so skušali v kabino vdreti zadnjih nekaj minut leta, a jim ni uspelo. Vrata v pilotsko kabino na tem letalu niso imela posebne kode za vstop, kot je običajno, temveč so se zgolj zataknila, odprl pa jih je lahko le pilot oz. kopilot od znotraj.
Dejal je še, da je na posnetku iz pilotske kabine do konca slišati normalno dihanje, medtem ko se kriki potnikov slišijo šele tik pred strmoglavljenjem, kar pomeni, da so ti šele tik pred koncem ugotovili, kaj se dogaja.
Po navedbah Lufthanse je bil prvi častnik pri Germanwings od septembra 2013, za seboj pa je imel 630 ur letenja. Lufthansa je že pred tem sporočila, da je imel kapitan letala deset let izkušenj in 6000 ur letenja z airbusi A320.