Svet

Vrat v pilotski kabini ni mogoče razbiti niti s sekiro

G.G./STA
26. 3. 2015, 11.53
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.56
Deli članek:

Po terorističnih napadih z letali v ZDA 11. septembra 2001 so letalske družbe močno otežile vstop v pilotsko kabino in tako ni več možno niti vdreti vanjo, saj je vse elektronsko nadzorovano.

YouTube
Pričakovati je, da bodo javnosti dosedanje ugotovitve preiskovalcev razkrili na novinarski konferenci tožilstva v Marseillu ob 12.30. Germanwings in Lufthansa pa sta novinarsko konferenco napovedala ob 14.30 na letališču Köln/Bonn.

Tako je treba za vstop z zunanje strani vtipkati do sedemmestno kodo, ki sproži kratko zvonjenje v pilotski kabini, nato pa pilot ali kopilot premakne stikalo za odklepanje vrat. V nujnih primerih zvonec v pilotski kabini zvoni dlje časa, vrata pa je po določenem času, ki ga opredelijo letalske družbe, moč odpreti brez pomoči od znotraj. V primeru padca zračnega tlaka v pilotski kabini pa se vrata odprejo samodejno, še piše nemški Spiegel.

Uradno vzrok nesreče airbusa letalske družbe Germanwings ostaja še neznanka. Teorija številka ena pa je, da se je eden od pilotov namerno zaklenil v kabino. Davi so namreč v javnost pricurljale informacije s črne skrinjice, da je eden od pilotov letala zapustil pilotsko kabino in se ves čas spuščanja letala do strmoglavljenja ni mogel vrniti vanjo.

Strokovnjaki opažajo da se ozaveščenost o pomenu zavarovanj iz leta v leto povečuje

Zanimivosti

Ozaveščenost o pomenu zavarovanj se v Sloveniji iz leta v leto povečuje

Piloti in kopilot sta bila dovolj izkušena

V javnost prihajajo tudi podrobnosti o pilotu in kopilotu letala. Kopilot je bil po navedbah Lufthanse prvi častnik pri Germanwings od septembra 2013, za seboj pa je imel 630 ur letenja. Lufthansa je že pred tem sporočila, da je imel kapitan letala deset let izkušenj in 6000 ur letenja z airbusi A320.

Nesreča je sprožila tudi ugibanja o tehničnem stanju letala in vzdrževanju letal pri nizkocenovnih družbah, kot je Germanwings. Odbor nemškega bundestaga za promet je zato že napovedal, da bodo preučili varnostne standarde pri Germanwingsu, tako kot storijo pri vseh letalskih nesrečah. Za Germanwings je bilo sicer torkovo strmoglavljenje prvo v zgodovini družbe.

Zanimivosti

možgani, glava
Psihološki pojav

Znanstveniki spreminjajo navade v možganih

gebhard rosmanith (1)
Intervju

Na koncu ljudje jedo tisto, kar je v interesu korporacij

zanositev
Zgodba Melite Slavič

Rodila pri 46 letih: ni besed, ki bi opisale, kaj sem čutila, ko sem ga prvič zagledala

hladilnik, prenajedanje, nočni prigrizek
Zdravi prigrizki

Ste tudi vi nenehno lačni in brskate po hladilniku?

viki-groselj
Intervju

Viki Grošelj se po petdesetih letih vrača pod veličastni Makalu

pitje čaja
Zeliščni napitek

Za svežo in sijočo polt si vsak dan privoščite skodelico čaja