Pričakovati je, da bodo javnosti dosedanje ugotovitve preiskovalcev razkrili na novinarski konferenci tožilstva v Marseillu ob 12.30. Germanwings in Lufthansa pa sta novinarsko konferenco napovedala ob 14.30 na letališču Köln/Bonn.
Tako je treba za vstop z zunanje strani vtipkati do sedemmestno kodo, ki sproži kratko zvonjenje v pilotski kabini, nato pa pilot ali kopilot premakne stikalo za odklepanje vrat. V nujnih primerih zvonec v pilotski kabini zvoni dlje časa, vrata pa je po določenem času, ki ga opredelijo letalske družbe, moč odpreti brez pomoči od znotraj. V primeru padca zračnega tlaka v pilotski kabini pa se vrata odprejo samodejno, še piše nemški Spiegel.
Uradno vzrok nesreče airbusa letalske družbe Germanwings ostaja še neznanka. Teorija številka ena pa je, da se je eden od pilotov namerno zaklenil v kabino. Davi so namreč v javnost pricurljale informacije s črne skrinjice, da je eden od pilotov letala zapustil pilotsko kabino in se ves čas spuščanja letala do strmoglavljenja ni mogel vrniti vanjo.
Zanimivosti
Ozaveščenost o pomenu zavarovanj se v Sloveniji iz leta v leto povečuje
Piloti in kopilot sta bila dovolj izkušena
V javnost prihajajo tudi podrobnosti o pilotu in kopilotu letala. Kopilot je bil po navedbah Lufthanse prvi častnik pri Germanwings od septembra 2013, za seboj pa je imel 630 ur letenja. Lufthansa je že pred tem sporočila, da je imel kapitan letala deset let izkušenj in 6000 ur letenja z airbusi A320.
Nesreča je sprožila tudi ugibanja o tehničnem stanju letala in vzdrževanju letal pri nizkocenovnih družbah, kot je Germanwings. Odbor nemškega bundestaga za promet je zato že napovedal, da bodo preučili varnostne standarde pri Germanwingsu, tako kot storijo pri vseh letalskih nesrečah. Za Germanwings je bilo sicer torkovo strmoglavljenje prvo v zgodovini družbe.