Svet

Facebook medijem ponudil dostop do javnih objav uporabnikov

STA / J.P.
10. 9. 2013, 17.33
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.52
Deli članek:

Družbeno omrežje Facebook je s tem tednom začelo določenim medijem nuditi dostop do javnih objav in komentarjev uporabnikov. S tem se spletno družbeno omrežje približuje Twitterju, ki zaradi javnosti objav že dalj časa velja za pomemben vir informacij za marketinška, analitska in tudi medijska podjetja.

Facebook
S tem se spletno družbeno omrežje približuje Twitterju, ki zaradi javnosti objav že dalj časa velja za pomemben vir informacij za marketinška, analitska in tudi medijska podjetja.

Izbrane medijske organizacije - zaenkrat mednje sodijo Buzzfeed, CNN, NBC Today Show, BSkyB, Slate in Mass Relevance - bodo imele preko posebnih orodij neposreden dostop do objav, ki so jih uporabniki označili kot javne, je pojasnil Facebookov podpredsednik za spletne dejavnosti Justin Osofsky.

Kor primer uporabe je navedel oddajo Today Show na ameriški televiziji NBC, katere snovalci bodo lahko prek novih orodij spremljali, o čem njihovi gledalci govorijo, kje je oddaja vzbudila največ zanimanja, katere starostne skupine privlači, kakšno je razmerje gledalk in gledalcev in podobno.

Zanimivosti

neprepoznavni_1
Preprost program

Postanite neprepoznavni v samo nekaj tednih

možgani, glava
Psihološki pojav

Znanstveniki spreminjajo navade v možganih

gebhard rosmanith (1)
Intervju

Na koncu ljudje jedo tisto, kar je v interesu korporacij

zanositev
Zgodba Melite Slavič

Rodila pri 46 letih: ni besed, ki bi opisale, kaj sem čutila, ko sem ga prvič zagledala

hladilnik, prenajedanje, nočni prigrizek
Zdravi prigrizki

Ste tudi vi nenehno lačni in brskate po hladilniku?

viki-groselj
Intervju

Viki Grošelj se po petdesetih letih vrača pod veličastni Makalu