Trajnostna mobilnost

V Mariboru od prihodnjega tedna nekatere spremembe pri parkiranju v mestnem središču

J.V./STA
14. 7. 2024, 09.15
Posodobljeno: 14. 7. 2024, 09.23
Deli članek:

Mariborska občina od sredine prihodnjega tedna uveljavlja nekatere spremembe pri uporabi parkirnih mest v belih conah in na treh ograjenih parkiriščih, s katerimi upravljanja javno podjetje Marprom. Med drugim bo na belih conah plačljivost podaljšana za eno uro, ob sobotah dopoldne pa bo plačljivo tudi parkiranje na treh ograjenih parkiriščih.

Jure Kljajić
Fotografija je simbolična.

Kot so pojasnili na Mestni občini Maribor, je podlaga za novosti nedavna sprememba odloka o urejanju prometa, ki jo je junija potrdil mestni svet.

Tako bo od 17. julija plačljivost parkiranja na vseh parkiriščih v belih conah ob delavnikih podaljšana za eno uro, torej do 20. ure. Poleg tega bo v belih conah uvedeno plačljivo parkiranje ob sobotah med 8. in 13. uro, vendar izključno v conah 1, 2, 3 in 4.

Te zajemajo območje na levem bregu Drave, ki na severu sega do Mestnega parka, na jugu do Drave, na zahodu do Strossmayerjeve ulice in na vzhodu do Melja. Znotraj tega območja je skupno blizu 1300 parkirnih mest v belih conah.

Hkrati bo odslej ob sobotah med 8. in 13. uro plačljivo parkiranje razširjeno tudi na ograjena parkirišča na treh lokacijah, in sicer Rakušev trg, Mlinska ulica in Sodna ulica/Ulica talcev. Na teh parkiriščih je skupaj več kot 260 parkirnih mest, na njih pa podjetje Marprom trenutno parkirnino zaračunava le ob delavnikih.

Kot pravijo na mestni občini, bodo cene ure parkiranja na vseh omenjenih parkiriščih ostale enake kot doslej, bo pa zaradi podaljšanega časa plačljivosti usklajen znesek celodnevne parkirnine na 20,40 evra, kar je 1,70 evra več kot doslej.

S 1. avgustom pa bo v belih conah uvedeno plačljivo parkiranje na Koroški, Koresovi, Trubarjevi, Kamniški in Tomanovi ulici ter na Ulici Pariške komune, pa tudi ob pobreškem pokopališču.

Na mariborski občini so pojasnili, da novosti uvajajo tudi v luči spodbujanja trajnostne mobilnosti v mestu. Mariborčanom in obiskovalcem namreč priporočajo, da za prihod v središče mesta čim bolj pogosto izberejo trajnostne oblike prevoza - sedejo na mestni avtobus, premagajo pot s kolesom, tudi iz sistema Mbajk, ali gredo peš.