Klicni center je namenjen zagotavljanju informacij o obnovi po katastrofalnih poplavah avgusta, ne glede na to, kateri oddelek je primarno odgovoren za posredovanje informacij, so pojasnili v Ukomu. Klicni center bo deloval vsak delovni dan od 8. do 16. ure in ob sobotah od 8. do 13. ure. V primeru spremenjenih okoliščin se lahko delovni čas klicnega centra prilagodi, so dodali.
Zanimivosti
Odgovorno v prihodnost z naložbenim zavarovanjem
"Klicni center bo služil kot sredstvo za obveščanje in ozaveščanje prebivalcev na prizadetih območjih, predvsem pa za pomoč pri reševanju specifičnih situacij. Povratne informacije, ki jih bodo svetovalci v klicnem centru zbrali, bodo pomagale odločevalcem pri oblikovanju dodatnih ukrepov za bolj učinkovito pomoč na terenu," so dodali v Ukomu.
Andrej Šter iz ministrstva za zunanje in evropske zadeve bo vodil center, v njem pa bodo sodelovali zaposleni ministrstev in vladnih služb, ki so se odločili pomagati prebivalcem, prizadetim v poplavah. Sredstva za delovanje klicnega centra bodo zagotovila ministrstva in vladne službe v svojih finančnih načrtih.