Klicni center je namenjen zagotavljanju informacij o obnovi po katastrofalnih poplavah avgusta, ne glede na to, kateri oddelek je primarno odgovoren za posredovanje informacij, so pojasnili v Ukomu. Klicni center bo deloval vsak delovni dan od 8. do 16. ure in ob sobotah od 8. do 13. ure. V primeru spremenjenih okoliščin se lahko delovni čas klicnega centra prilagodi, so dodali.
"Klicni center bo služil kot sredstvo za obveščanje in ozaveščanje prebivalcev na prizadetih območjih, predvsem pa za pomoč pri reševanju specifičnih situacij. Povratne informacije, ki jih bodo svetovalci v klicnem centru zbrali, bodo pomagale odločevalcem pri oblikovanju dodatnih ukrepov za bolj učinkovito pomoč na terenu," so dodali v Ukomu.
Andrej Šter iz ministrstva za zunanje in evropske zadeve bo vodil center, v njem pa bodo sodelovali zaposleni ministrstev in vladnih služb, ki so se odločili pomagati prebivalcem, prizadetim v poplavah. Sredstva za delovanje klicnega centra bodo zagotovila ministrstva in vladne službe v svojih finančnih načrtih.