Da ima objekt napake, so v zavodu za šport opazili med poskusnim obratovanjem, pravi direktorica Aleksandra Fortin. »Šlo je za več pomanjkljivosti, od zastajanja vode na strehi in ploščadi do puščanja bazenske školjke in iz zgornjega v spodnje nadstropje,« je naštela večje. Zavod je na občino že marca lani poslal seznam napak, ki da jih je treba nujno odpraviti.
Fortinova trdi, da je rok za odpravo reklamacij potekel maja, izvajalec napak ni odpravil, občina pa se ni zmenila za opozorila. Ugotovitve zavoda je potrdil sodni izvedenec za gradbeništvo, ki so ga najeli za ta namen. »Na občini so zatrdili, da so napake odpravljene, ampak to ne drži,« poudarja Aleksandra Fortin.
Med zadnjimi neurji se je pokazalo, da pušča ob stiku strehe in panoramskih oken. V zavodu so vse fotografirali in videodokumentirali. Fortinova opozarja, da bi morala občina glede bazena takoj ukrepati. »Do maja bi morala uveljaviti bančno garancijo, a tega ni storila. Ker so investicije vodene, kot so, imamo v občini takšne objekte,« je kritična do strokovnih služb občine. In dodaja, da bodo v zavodu pri vseh naložbah vztrajali, naj se pravilno izvedejo.
Na občini trdijo, da dodatnih stroškov ne bo
»V roku je izvajalec ustrezno odpravil vse napake, ki so bile v tem času ugotovljene, inženir je preveril ustreznost izvedbe in izdal potrdilo o izvedbi,« se z njenimi trditvami ne strinjajo na občini. Priznavajo sicer, da so se pokazale pomanjkljivosti, saj bi moral leto in pol star in pet milijonov evrov vreden objekt zdržati zadnje neurje z deževjem. Pa ni. »Če se bodo napake še pojavile, bomo o tem obvestili izvajalca, ki jih je dolžan v garancijskem roku odpraviti,« zagotavljajo na občini. Izvajalec si je že ogledal objekt in naredil popise. Odpadle letve na fasadi, ki so poškodovane zaradi udarcev žog z nogometnega igrišča, bodo popravili, ko bo nameščena zaščitna mreža, dodajajo na občini.
Potrjujejo, da bančne garancije niso uveljavili, a zato, »ker ni bilo potrebe po unovčitvi, saj se je izvajalec odzval na vse zahtevke in izvedel popravila«. Pojasnjujejo, s čim so se zavarovali, da ne bodo stroški odpravljanja napak padli na zavod ali občino: »Z izvajalcem smo maja podpisali bančno garancijo z veljavnostjo do leta 2028. To je klasična bančna garancija za odpravo napak v garancijski dobi, izdana v skladu z gradbeno pogodbo, in jo naročnik lahko unovči, če se izvajalec ne odzove na zahtevo za odpravo reklamacije.« Če izvajalec napak ne bo odpravil, jo bodo unovčili in naročili izvedbo drugemu izvajalcu, pravijo.