Znano ameriško podjetje za dostavo pasje hrane in pasjih pripomočkov Bark je napovedalo, da bo podarilo darilno kartico v vrednosti 150 ameriških dolarjev 100 posameznikom, ki si bodo pripravljeni vtetovirati svojega psa.
V ozadju naj ne bi šlo za marketinško potezo. Navdih za akcijo je bila tetovaža triletne "pitbulke" Stelle, ki si jo je dala izdelati upraviteljica socialnim omrežij Lauren Diener v podjetju. Njena nadrejena Stacie Grisson je bila nad podobo tako navdušena, da je Dienerjevi povrnila stroške tetovaže.
V valu navdušenja so prišli na idejo, da bi podjetje podarilo bon v vrednosti 150 dolarjev za vse, ki bi si »za vedno želeli imeti na telesu sliko svojega ljubljenčka«, poroča ameriška tiskovna agencija Upi.
Podjetje na svoji spletni strani pravi, da bo zmagovalce določila s psi najbolj obsedena oseba na njihovi plačilni listi.