Most med mestom Komarna na kopenski strani in mestom Brest na polotoku je dolg 2404 metre in visok 55 metrov. Celoten projekt gradnje mostu in vpadnic s kopenske in pelješke strani je ocenjen na nekaj več kot 550 milijonov evrov, od česar je 357 milijonov evrov evropskih sredstev.
Gre za enega največjih infrastrukturnih projektov na Hrvaškem. Most je projektiral slovenski inženir Marjan Pipenbaher, gradbena dela je izvedla kitajska družba China Road and Bridge Corporation (CRBC). Podjetje Hrvatske autoceste je odprtje mostu za promet napovedalo za začetek turistične sezone, a so ga zaradi zamud pri gradnji povezovalnih cest prestavili. Gradnja se je po 1277 dneh končala konec januarja letos.
Na otvoritvi mostu so spregovorili hrvaški premier Andrej Plenković, hrvaški predsednik Zoran Milanović in predsednik hrvaškega parlamenta Gordan Jandroković. Slovesnosti se je udeležila tudi podpredsednica Evropske komisije in evropska komisarka za demokracijo in demografijo Dubravka Šuica. Prek videoposnetka je zbrane nagovoril tudi kitajski premier Li Keqiang.
V Evropski komisiji so danes že pozdravili odprtje mostu. Komisarka za kohezijo in reforme Elisa Ferreira je dejala, da bo most pospešil gospodarski razvoj in okrepil teritorialno kohezijo v regiji. V komisiji so prepričani, da bo znatno izboljšal vsakdanje življenje Hrvatov in potnikov na bližnjih območjih, saj bo skrajšal potovalni čas med Dubrovnikom in Splitom. "Nemoten pretok blaga in ljudi bo olajšal dostop do javnih storitev, kot je zdravstveno varstvo, in gospodarskih storitev v regiji. Neprekinjena povezava bo zelo koristila tudi turizmu in trgovini," so zapisali.