»Visoko angažirano timsko delo in kreativne moči posameznika, tradicija odličnega, inspiracija od umetnosti do športa, vse to potrjuje ta nagrada,« je nadaljeval Čizmić in dodal, »zato velika zahvala in čestitke naši najboljši ekipi, ki jo sestavljajo edinstveni posamezniki, ki ustvarjajo našo novo skupnost – M Sosesko.« Leto 2021 so Mercatorjev komunikacijski odtis zaznamovali številni prepoznavni projekti kot so kampanje Moje znamke, Radi imamo domače in večkrat nagrajeni Mali šef Slovenije. Ob tem pa so vrednote, ki jih nosi blagovna znamka, strateško povezali tudi v uspešni kampanji znamke delodajalca, je ocenila strokovna komisija.
»Biti Oglaševalec leta je velika čast in s ponosom bomo nosili ta naziv. Nagrada nam veliko pomeni, tako celotni ekipi kot vsakemu izmed nas,« je na zmagovalnem odru povedala Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica marketinga in razvoja v skupini Mercator. Dodala je še, da so si nagrade želeli in zanjo tudi trdo delali. Končala je z obljubo, da »bomo še najprej vaš najboljši sosed, tisti, ki je vedno tukaj, ko ga potrebujete!«
Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica sektorja za tržno komuniciranje v Mercatorju, je poudarila, da ima Mercator kot blagovna znamka na slovenskem trgu izjemno tradicijo in hkrati odgovornost. »Strateško upravljanje znamke zahteva izjemna vlaganja v raziskave, strokovni razvoj ter odlično projektno vodenje. Naši glavni tržno komunikacijski cilji so razvoj tržnega deleža, zaupanje in privlačnost blagovne znamke ter ustrezna podpora prehodu na digitalne komunikacijske in prodajne kanale.«
»Blagovne znamke stremijo k odličnosti, trajnosti in široki dostopnosti. Mercator je v letu 2021 znova dokazal, da obvladuje vse tri gradnike,« je povedala Kristina Gregorc, direktorica digitalne komunikacije, razvoja in spletne prodaje pri Mercatorju, in nadaljevala: »V najboljšem sosedu smo kot prvi trgovec v Sloveniji pred več kot 20 leti ponosno zagnali spletno trgovino. S tem smo zagnali trend nenehnih inovacij, novih paradigem, v zadnjem obdobju pa tudi uspešno prepletanje trgovske ponudbe in kakovostnih lastnih vsebin.«
Na uspehe Mercatorja so ponosni tudi v agenciji Herman & partnerji, s katero trgovec sodeluje na področju strateškega in tržnega komuniciranja. Tina Cirman Popovič, partnerica v agenciji, je ob prejemu naziva oglaševalec leta poudarila pomen partnerskih poslovnih odnosov med naročnikom in agencijo, ki presegajo projektna sodelovanja.