Na prodaj

Nekdaj slavna, danes pozabljena: za Murine blagovne znamke ni interesa

S.R./STA
13. 2. 2020, 08.33
Posodobljeno: 13. 2. 2020, 08.51
Deli članek:

Za tri Murine blagovne znamke, za katere je stečajni upravitelj družbe Arum Igor Bončina zbiral zavezujoče ponudbe do konca prejšnjega tedna, še vedno ni kupca.

STA
Za Murine blagovne znamke še naprej ni interesa.

Tako kot prvič se tudi tokrat zanje ni zanimal nihče, predlog za novo zbiranje ponudb, kjer bo cena znižana za 20 odstotkov, pa bo Bončina vložil na sodišče še ta teden. Zavarovana blagovna znamka Mura je bila naprodaj za izhodiščno ceno 31.500 evrov, blagovni znamki e.mura in Mura pa vsaka za 10.500 evrov. 

Konec tega meseca se izteče tudi prvo zavezujoče zbiranje ponudb za nakup največjega dela premoženja stečajnega dolžnika. Naprodaj bo industrijska proizvodna oprema, to so šivalni, likalni, prikrojevalni in drugi stroji, v skupni vrednosti 450.000 evrov. 

Posredniki, ki prodajajo tako opremo, so si po Bončinovih besedah to že ogledovali, a resnih in končnih kupcev še ni bilo. Za proizvodno premo opremo, skupaj je to več kot 650 kosov, je ponudbe zbiral že prej, vendar so dobili le dve nesprejemljivi informativni ponudbi. 

Bončina je sicer objavil več dražb, vendar je uspel prodati bore malo, saj zanimanja za tovrstno ponudbo v Evropi praktično ni, za druge, bolj oddaljene kupce pa je prevoz predrag. Še vedno prodajajo tudi obleke, ki so jih sešili v Arumu.