V družbi nove mlečne kraljice so se z gostom, kmetijskim ministrom Dejanom Židanom, in gostiteljem, direktorjem Mlekarne Celeia Marjanom Jakobom, na krožni vožnji po prestolnici pogovarjali o pomenu sheme kakovosti za mlečne izdelke. Ta z zaščitnim znakom »Izbrana kakovost – Slovenija« odlikuje poreklo, kakovost in svežino, potrošnikom pa omogoča lažje prepoznavanje lokalnih kakovostnih proizvodov, ki so pridelani in proizvedeni v Sloveniji.
O pomenu mlečnega sektorja
V uvodu srečanja se je kmetijski minister Židan dotaknil mlečnega sektorja ter poudaril: "Proizvodnja kravjega mleka ostaja najpomembnejša usmeritev slovenskega kmetijstva. Zato je mlečni sektor od vseh sektorjev v kmetijstvu najbolje organiziran in tudi uspešno prestrukturiran, prestrukturiranje pa bo potekalo tudi še v prihodnje. K skupni vrednosti kmetijske proizvodnje v zadnjih letih prispeva okoli 15 odstotkov, k vrednosti živinoreje pa 33 odstotkov. Še več: v prvih dveh mesecih letošnjega leta zaznavamo rast v slovenskih mlekarnah (v primerjavi z enakim obdobjem lani), povečuje se proizvodnja konzumnega mleka (+10.5 odstotkov), fermentiranih proizvodov (+33.5 odstotkov) ter masla (+7.5 odstotkov)."
V nadaljevanju je rdeča nit srečanja bila predstavitev nacionalne sheme »izbrana kakovost«, katere del so tudi mlečni izdelki Zelene doline. Na tem mestu je minister Židan poudaril: "Veseli me, da je mlečni sektor strnil vrste in ponudil slovenskemu potrošniku jasno in transparentno informacijo, ki jo je le-ta ves čas iskal. Z vključitvijo v shemo »izbrana kakovost – Slovenija« ste potrošniku dali jasen signal, da je naše mleko kakovostno in v celoti pridelano in predelano v Sloveniji. Z zaščitnim znakom »izbrana kakovost – Slovenija« ste začeli označevati proizvode, ki so kakovostni in v celoti slovenski ter s tem dali tudi jasen signal slovenskemu kmetu, da je za vas njegova proizvodnja pomembna."
Skrb za kakovost
Pomen vstopa v shemo »Izbrana kakovost« in uporabo zaščitnega znaka »Izbrana kakovost – Slovenija«, ki ga nosijo izdelki Zelene doline, je direktor Mlekarne Celeia Marjan Jakob predstavil z besedami: "Certifikat Izbrana kakovost – Slovenija pomeni, da pridelava in proizvodnja izdelka v celoti potekata v Sloveniji, da ima mleko odlično mikrobiološko kakovost, pa tudi, da od prevzema mleka v zbiralnici do sprejema v predelovalni obrat mine manj kot 15 ur. V Mlekarni Celeia smo v shemo Izbrana kakovost vstopili 28. oktobra lani."
Prvi v nizu odličnih mlečnih izdelkov Zelene doline se z zaščitnim znakom »Izbrana kakovost – Slovenija« predstavlja Božični jogurt in danes je tako označenih že več kot 60 odstotkov izdelkov Zelene doline.
30 let Zelene doline
Blagovna znamka Zelene doline letos praznuje 30 let. Izdelki blagovne znamke so plod tradicionalne kakovosti iz izključno slovenskega mleka. Častitljivo obletnico bodo v Mlekarni Celeia praznovali tako, da bodo v praznovanje vključevali vse, ki so v teh desetletjih skupaj s podjetjem pustili vrsto dobrih sledi in ob tem pomagali pri oblikovanju #VREDNOT.
#POVEZANOST, #PREDANOST, #ISKRENOST, #PRIPADNOST in #POGUM so le del celotnega mozaika vrednot, ki odlikujejo znamko ZELENE DOLINE. Po družbenih omrežjih, Facebook ZELENE DOLINE in Instagram Zelene doline, so najprej predstavili vrednoto #SMEH, z ambasadorjem Boštjanom Gorencem - Pižamo. Danes pa se predstavlja vrednota #SLEDLJIVOST, njeni ambasadorji so dobavitelji mleka Mlekarni Celeia.
Mlečna kraljica ambasadorka vrednote #POVEZANOST
V zgodbi #VREDNOTE Zelene doline skupaj nastopa več kot 1000 dobaviteljev mleka, 17 kmetijskih zadrug in 210 sodelavcev Mlekarne Celeia, tako da več kot 1300 družin skupaj gradi ugled blagovne znamke Zelene doline. V skupnem delu jih s potrošniki povezuje aktualna 10. mlečna kraljica Zelene doline Slovenije, Ida Simončič, ambasadorka vrednote #POVEZANOST. Ida Simončič je v družbi moderatorja današnje vožnje z »mlečnim« avtobusom Boštjanom Romihom poudarila: "V svojem mandatu bom s ponosom širila in utrjevala zavedanje pomena lokalne kakovosti, ki odlikuje odlične slovenske mlečne izdelke. Pri tem ne smemo prezreti, da z razvojem ponudbe izdelkov, ki so pridelani in predelani doma, krepimo tudi lasten razvoj. Ne mislim samo novih investicij v proizvodnjo, temveč na razvoj slovenskega podeželja in ohranjanje delovnih mest."
Razvoj blagovne znamke skozi 30 let
Zelene doline so se leta 1987 sprva imenovale Zelena dolina. Takratne zmogljivosti mlekarne so znašale okrog 160.000 litrov mleka dnevno, danes pa sprejmejo približno 280.000 litrov mleka na dan. Leta 1997 se je blagovna znamka preimenovala v Zelene doline, današnjo podobo pa dobila leta 2010. Izdelki Zelene doline so pakirani v okolju prijazni embalaži, s čimer si v mlekarni prizadevajo za čistejše okolje. Kot prva mlekarna v Sloveniji so kupcem omogočili vpogled v izvor surovega mleka – potrošniki lahko na digitalni platformi Mlečna cesta sledijo mleku vse do kmetije, na kateri so mleko pridelali, enako pa lahko preverijo z mobilno aplikacijo IZVOR by Origin Trail.