Po zaključeni preiskavi se tožilstvo ni odločilo za pregon voznika Martina Nemaniča, za ta korak so se odločili starši pokojnega Tima. Na predobravnavnem naroku na novomeškem okrožnem sodišču krivde, da je nesrečo povzročil iz malomarnosti, ni priznal.
Matej Šporar, odvetnik
"Predlagam pet let zapora, saj ni posebnih olajševalnih okoliščin."
Obtožba, ki jo je predstavil odvetnik Timove družine Matej Šporar, mu očita, da je v naselju vozil z večjo hitrostjo od dovoljene, da stanju vozišča, preglednosti, vremenskim razmeram in svojim sposobnostim ni prilagodil hitrosti ter načina vožnje, zato ni mogel ustaviti pred oviro, ki bi jo lahko pričakoval. V naselju je namreč zadel otroka, ki ga je odbilo na travnato brežino, med trkom pa je dobil tako hude telesne poškodbe, da je naslednji dan umrl v bolnišnici. »Predlagam kazen pet let zapora, saj ni posebnih olajševalnih okoliščin,« je bil jasen Šporar in spomnil, da je za tovrstno kaznivo dejanje zagrožena kazen osem let zapora.
Sodil bo senat
O tem, ali je Nemanič dejansko povzročil nesrečo iz malomarnosti, bo odločal senat. Med sojenjem bodo zaslišali več prič, poleg tega je Šporar zahteval, da se postavi novega izvedenca cestnoprometne stroke. To nesrečo sta doslej analizirala že dva, najprej Tomaž Jalovec, za njim pa dr. Janez Kopač, in prišla do različnih hitrosti v času trka. »Iz mnenja dr. Kopača izhaja, da je bila hitrost v času trka 51,3 kilometra na uro, kar je nasprotno ugotovitvam Jalovca, ki je to hitrost na podlagi istih podatkov ocenil precej nižje.«
Ko je Nemaničeva odvetnica Darja Bobnar nasprotovala postavitvi novega izvedenca in povedala, da je najprej treba zaslišati Jalovca, je Šporar dejal, da ta ni odgovoril na vsa vprašanja, ki mu jih je zastavil. »Odgovorom se je izognil z navajanjem, da presojo prepušča sodišču. Ta izvedenec se ni izjasnil glede prilagoditve vožnje obtoženca vremenskim razmeram in ob zmanjšani vidljivosti, takrat je bilo oblačno, rosilo je, cesta pa je bila mokra,« je pojasnil Šporar in vztrajal pri novem izvedencu, pa tudi pri tem, da se pridobijo podatki o vremenu kritičnega dne in fotoposnetek kraja nesreče, iz katerega bo razvidno, kako tam poteka cesta.
Sojenje se bo začelo 17. novembra.