Ob vse pogostejših zastojih vlakov, namenjenih v in iz koprskega pristanišča, je olje na ogenj prilila odločitev nemškega Daimlerja, ki je nedavno večjo pošiljko avtomobilov preusmeril v nemško pristanišče.
Kot so pojasnili v Luki, se je odločitev Daimlerja o začasni preusmeritvi pošiljke avtomobilov v Nemčijo nanašala na avtomobile, proizvedene v tovarni na Madžarskem. "Od železniških prevoznikov smo sedaj dobili zagotovila, da bodo v bodoče zagotovili nemoten dovoz tovora v Luko Koper in potrebne kapacitete za izpeljavo posla," so poudarili.
Kot dodajajo, pri blagovnih tokovih iz drugih proizvodnih obratov po Evropi težav zaenkrat niso zaznali.
Glede možnosti vzpostavitve železniške povezave Koper-Trst pa so v Luki spomnili, da je ta zamisel "zaradi pasivnosti države pri izgradnji drugega tira" najprej prišla prav z njihove strani.
Hkrati pa poudarjajo, da zanje ostaja prioriteta drugi tir, "povezava Koper-Trst pa bi lahko služila kot alternativa do izgradnje drugega tira". Ob tem se po njihovem sicer postavlja vprašanje o potrebnem času za izgradnjo, saj umeščanje v okolje ter vsa ostala dokumentacija in dovoljenja običajno zahtevajo nekaj let.