Pri nemškem proizvajalcu ocenjujejo, da bo letna količina avtomobilov, ki so namenjeni na Daljni vzhod, presegla 100.000 enot, kar predstavlja petino lanskoletnega pretovora vozil v Luki Koper. "Odločitev Daimlerja je za Luko Koper velika čast, hkrati pa velika obveznost. Prepričani smo, da bomo s kakovostnimi storitvami in zanesljivimi transportnimi povezavami pristanišča z zaledjem upravičili zaupanje nemških partnerjev v slovenski logistični sistem," so v Luki Koper povzeli besede predsednika uprave Dragomirja Matića.
V Luki Koper so lani pretovorili 519.000 vozil in ohranili položaj drugega največjega avtomobilskega terminal med državami Evropske unije v Sredozemlju. Od januarja do septembra letos pa so pretovorili več kot 433.000 avtomobilov oziroma 16 odstotkov več kot v enakem obdobju lani.
V Luki Koper so lani pretovorili 519.000 vozil in ohranili položaj drugega največjega avtomobilskega terminal med državami Evropske unije v Sredozemlju.
Pogodba z Daimlerjem je sicer rezultat večletnega sodelovanja, saj so tudi v preteklosti že pretovarjali manjše količine vozil, ki sodijo pod njihovo znamko, so spomnili v Luki Koper. Pogodba z Daimlerjem pa je zanje tudi pomembna referenca, ne le zato, ker gre za prestižnega proizvajalca vozil, ampak tudi zato, ker gre za izvoz na Daljni vzhod. Večina izvoza ostalih vozil preko koprskega pristanišča je namreč za trge sredozemskih držav.
Sprva je bila sicer za danes popoldne predvidena izjava za medije Matića in vodje oddelka za distribucijo in logistiko pri Daimlerju Monike Schmickler ter možnost snemanja natovarjanja avtomobilov, vendar je zaradi izredno slabih vremenskih razmer v jutranjih urah prišlo do nenačrtovanega zamika procesa natovarjanja. Zato so se v Luki odločili dogodek preklicati.