Sistem eCall je vseevropski klic v sili iz vozil, ki omogoča samodejno in tudi ročno sproženje klicev v sili v primeru prometne nesreče. Ob klicu se vzpostavi povezava prek omrežja operaterja mobilne telefonije s službo za sprejem klicev v sili.
V Sloveniji ta klic sprejme najbližji regijski center za obveščanje, ki sprejema tudi druge klice v sili na številko 112. S sistemom eCall klica se najprej prenesejo podatki o stanju vozila, lokaciji vozila, podatki o trku in podobno. Takoj za tem se vzpostavi še govorna povezava z operaterjem, ki sprejema klice v sili, so pojasnili na upravi za zaščito in reševanje.
Vsa vozila, ki bodo narejena po 1. januarju 2018, bodo morala imeti tovarniško vgrajene naprave za eCall klic. Zdaj imajo ta sistem serijsko vgrajena le vozila nekaterih blagovnih znamk. Na trgu se pojavljajo tudi posamezni ponudniki eCall naprav za vgradnjo v starejša vozila.
"Slovenija je edina država EU, v kateri sistem eCall že redno deluje, zato imamo na tem področju konkurenčno prednost. Upamo, da jo bodo potencialni proizvajalci eCall naprav za starejša vozila znali izkoristili kot dobro poslovno priložnost, saj je to tudi v interesu večje prometne varnosti," so v sporočilu še zapisali na upravi.