Osem občin in lokalna turistična združenja so na sestanku v Mariboru s tamkajšnjim županom Andrejem Fištravcem podprli delovanje sklada za spodbujanje razvoja turističnega gospodarstva severovzhodne Slovenije, od katerega je med drugim odvisen razvoj mariborskega letališča.
PROMOCIJA SEVEROVZHODNE SLOVENIJE
Obenem so se zavezali, da bodo še v letošnjem letu pristopili k njegovi ustanovitvi, njegov primarni namen pa sta turistična promocija severovzhodne regije na tujih trgih in garancija za stroške razvoja letalskih linij z mariborskega letališča.
»Prisotni predstavniki lokalnih skupnosti so delovanje sklada podprli in se zavezali, da bodo še v tem letu pristopili k ustanovitvi, predstavili temelje delovanja sklada mestnim svetom in zagotovili financiranje sklada v okviru proračunskega načrtovanja za prihodnje leto,« so v sporočilu za javnost zapisali na mariborski občini.
Predviden časovni okvir za začetek delovanja je prvo četrtletje naslednjega leta, ko bodo predvidoma sprejeti proračuni v vseh mestnih občinah, zato so se predstavniki turističnega gospodarstva zavezali, da bodo razdelali turistične programe, ki izhajajo iz lokalnega okolja. »Pomembno je, da se ponudba razširi in se ponudi aktiven oddih, ki vključuje tudi unikatne in zanimive ponudbe manjših lokalnih skupnosti v regiji,« so si enotni predstavniki občin.
USTANOVITEV TURISTIČNE AGENCIJE
Aerodrom Maribor je napovedal ustanovitev specializirane turistične agencije, katere poslanstvo bosta promocija in trženje turističnih paketov, ki bodo usklajeni z ostalimi regionalnimi destinacijskimi in turističnimi organizacijami na območju severovzhodne Slovenije. Aerodrom Maribor je nosilec projekta, pri katerem Mestna občina Maribor deluje v funkciji regionalnega koordinatorja, pridružene občine pa delujejo in povezujejo znotraj svojega območja.
REDNA LINIJA V DÜSSELDORF
Na sestanku so spregovorili tudi o načrtovani vzpostavitvi nove redne linije z mariborskega letališča v nemški Düsseldorf, ki naj bi zaživela spomladi. Med drugim so povedali, da se bodo s pomočjo vodilne nemške agencije s področja zdraviliškega turizma vrstile številne ciljno usmerjene promocijske aktivnosti za privabljanje nemških gostov. Omenjeno nemško mesto v Porurju, ki ima 11 milijonov prebivalcev in je najmanj ciljano s strani slovenskih turističnih agencij v Nemčiji, je namreč z avtomobilom oddaljeno več kot osem ur vožnje, zaradi česar je ekonomsko in časovno zanimiv prevoz z letalom.