"Pred leti, med letoma 2005 in 2007 sem bil zaposlen na Deloitte in sem vodil projekt vstopa Trigranita na slovenski trg. Včeraj sem izvedel, da sta Trigranit in Slovenske železnice v sporu pred arbitražnim sodiščem in sem se odločil, da je bolje, da ponudim odstop, še preden bi prišlo do kakšnih očitkov o konfliktu interesov," je za časnik pojasnil Grašek, ki je bil v nadzorni svet imenovan septembra letos.
Slovenski državni holding je nove nadzornike železnic imenoval 10. septembra, saj je prejšnjim predstavnikom kapitala v nadzornem svetu potekel mandat. Poleg Graška, ki je nekdaj vodil upravo Telekoma Slovenije, so bili imenovani nekdanji prvi nadzornik železnic Bojan Brank, nekdanji direktor Hypo Leasinga Mitja Križaj in Aleksander Nagode s finančnega ministrstva. Na ustanovni seji 21. septembra je bil za predsednika nadzornikov imenovan Grašek, za njegovega namestnika Brank, za predsednika revizijske komisije nadzornega sveta pa Križaj.
Slovenske železnice in Trigranit sta v sporu zaradi gradnje ljubljanskega potniškega centra Emonika.
Trigranit bi moral skladno s pogodbo zgraditi novo železniško in avtobusno postajo ter ju brezplačno prenesti na Slovenske železnice. Teh obveznosti ni izpolnil, na dunajsko arbitražno sodišče pa je v začetku lanskega leta vložil zahtevo za razdrtje pogodbe.
Arbitražno sodišče je septembra letos Trigranitove zahteve in hkrati odločilo v prid železnic. Slovenske železnice, ki so zaradi razdrtja pogodbe utrpele poslovno škodo in so zoper Trigranit vložile odškodninski zahtevek v višini 76 milijonov evrov, si želijo z izgradnjo potniškega centra nadaljevati. Po neuradnih informacijah poizvedovanja že potekajo, odločitev o tem, ali bodo s projektom nadaljevali, pa na železnicah napovedujejo do konca leta.