V Aerodromu Ljubljana več prometa pripisujejo nekaterim novim linijam. Domači prevoznik Adria Airways je začel letos leteti v Stockholm in Berlin, Air Serbia in Turkish Airlines sta povečala število letov iz Ljubljane v Beograd in Istanbul, poleg Adrie Airways pa v Zürich po novem leti tudi Swiss International Airlines.
Poleg tega v družbi poudarjajo, da promet na Brniku raste tudi zaradi vedno bolj konkurenčne ponudbe. "Če pred nekaj leti nismo mogli dejati, da je ponudba letov konkurenčna z okoliškimi letališči, danes nedvomno je," so ocenili in kot primer navedli posebno ponudbo Turkish Airlines, ki iz Ljubljane ponuja tudi lete na nekatere priljubljene destinacije, kot so Bangkok, Dubaj, Kuala Lumpur, Manila in Singapur.
V Aerodromu Ljubljana so potegnili tudi vzporednice s konkurenčnimi okoliškimi letališči. Podatki o številu potnikov, ki so jih v prvih petih mesecih našteli na letališčih v Benetkah, Trstu, Celovcu in Gradcu, kažejo precej nižje stopnje rasti, še najvišjo s 3,5 odstotka beleži Gradec.
Zagreb je z 8,5-odstotno rastjo medtem prehitel Ljubljano, ki je v petmesečju beležila 7,6-odstotno rast. Zagrebško letališče, ki ima v svojem portfelju veliko notranjega prometa, je denimo objavilo še podatke za junij, ko pa ga je Ljubljana z rastjo že prehitela, so navedli v Aerodromu Ljubljana.
Poigrali so se tudi z nekaterimi rekordi. Leta 2008 so 4. avgusta oskrbeli največ potnikov dnevno v zgodovini, in sicer 8251, hkrati pa je bil to tudi dan, ko so najhitreje v zgodovini dosegli milijontega potnika. Letos ga pričakujejo kakšen mesec kasneje, lani pa so ga denimo zabeležili 25. septembra.
Najbolj obremenjen dan v letošnjem letu je bil 2. avgust, ko so našteli 6906 potnikov.
Ljubljansko letališče je v okviru poletnega voznega reda, ki velja do 24. oktobra, povezano z več destinacijami kot lani. Potniki lahko z več kot 160 rednimi leti tedensko potujejo neposredno na 27 destinacij, ki jih zagotavlja devet rednih letalskih prevoznikov. Spomladi prihodnje leto se bo obstoječim rednim letalskim prevoznikom pridružil tudi poljski prevoznik LOT, ki je napovedal letenje med Ljubljano in Varšavo. V poljsko prestolnico je začela lani leteti tudi Adria Airways.
Kako se bo razpletla prodaja družbe za vzdrževanje letal Adria Airways Tehnika, ki jo Aerodrom Ljubljana prodaja skupaj z državno Posebno družbo za podjetniško svetovanje, medtem še vedno ni jasno. V Aerodromu Ljubljana so spomnili le, da postopek še ni zaključen, ker so ponudnike pozvali k dopolnitvi ponudb. S trenutnim poslovanjem Adrie Airways Tehnike so zadovoljni, drugih podrobnosti pa ne morejo komentirati, dokler postopek ne bo zaključen.
Iz Aerodroma Ljubljana sicer sporazumno odhaja Bernarda Trebušak, ki je v družbo septembra 2010 prišla kot članica uprave, po letošnjem preoblikovanju podjetja v družbo z omejeno odgovornostjo, ki je sledilo prevzemu s strani Fraporta, pa so jo imenovali za namestnico poslovodnega direktorja in prokuristko. S 1. novembrom bo sprejela nove poslovne izzive, so povedali v Aerodromu Ljubljana, ki njeno odločitev obžaluje.