Del krila, znan kot flaperon, so sicer našli prejšnji teden na francoskem otoku Reunion v Indijskem oceanu.
V Toulousu bodo sedaj izvedli kemično in fizično analizo najdenega kosa, ki bo nedvoumno pokazala, ali gre za flaperon pogrešanega malezijskega boeinga 777. Preučili ga bodo med drugim z elektronskim mikroskopom, ki lahko opazovano površino poveča do 10.000-krat. Pri analizi bodo sodelovali tudi tehnični strokovnjaki ameriškega proizvajalca letal Boeing.
A strokovnjaki opozarjajo, da iz analize enega samega kosa letala ne gre pričakovati presunljivih razkritij. Kot je pojasnil nekdanji vodja francoske agencije za civilno letalstvo BEA Jean-Paul Troadec, bi moral biti analiziran kos v samem središču nesreče, da bi lahko na osnovi njega pojasnili, kaj se je z boeingom dejansko zgodilo. To pa je, glede nato da gre za flaperon, zelo malo verjetno.
Mednarodni strokovnjaki so sicer na podlagi serijske številke na najdenem flaperonu že potrdili, da gre za del boeinga 777, se pravi istega tipa letala, ki je izginilo. Na osnovi tega je mogoče domnevati, da gre za ostanke letala družbe Malaysia Airlines, saj je lanski let MH370 edini primer v zadnjih 20 letih, ko je boeing 777 strmoglavil južno od ekvatorja.