»Poslali so mi dopis, da so ugotovili (šele junija) nepravilno zaračunavanje storitev od 1. oktobra lani do 31. maja letos in da moram za nazaj plačati dolg v višini 250,49 evra. Meseče obroke pa sem imela v višini med 50 in 70 evri,« je pred kratkim bentila Amisova naročnica Maja (pravo ime hranimo v uredništvu).
SAMO PREVEZOVALI
V dopisu je bila zapisana telefonska številka, na katero se lahko obrne v primeru reklamacije, vendar so jo samo prevezovali. »Jezi me, ker sem morala plačevati njihovo napako. Imam podjetje in vem, da se poslovno leto zaključuje konec leta, in ne junija,« vztraja pri svoji zgodbi Maja. Dan pozneje so jo res poklicali iz Amisa in odgovor jo je presenetil: »Odvrnili so mi, da sem jaz dolžna njih obveščati o zaračunanih obveznostih. Samo zamislila sem se in si po tihem rekla, da potem res ne potrebujejo računovodstva, če vse zadeve, ki bi jih sicer morali opraviti sami, zanje opravi naročnik,« se čudi Maja.
VZTRAJAJO PRI SVOJEM
Iz Amisove naročniške službe so neomajni. Potem ko smo jih obvestili o bralkinih težavah, so za Svet24 odgovorili: »Z naročnico smo že kontaktirali. Ugotavljamo, da je bil poračun premalo plačanih obveznosti opravljen pravilno in v skladu s sklenjeno naročniško pogodbo, naročnici pa je že bil obračunan dogovorjen popust. Znesek na računu zajema poleg poračunane razlike tudi tekoče mesečne obveznosti.«
VEČ PRIMEROV
Kot vse kaže, ima zadeva precej širše razsežnosti, saj se je v razpravo na družbenem omrežju Facebook po objavi naše sogovornice vključil tudi eden od tam zaposlenih. Sklepati je mogoče, da tovrstni zaplet ni edini, saj se je na Majin zapis oglasilo več uporabnikov. Eni od naročnic pa je zaposleni v Amisu napisal: »V konkretnem primeru sem povedal svoje osebno mnenje, ker me je ena oseba direktno omenila v tej debati. Uradni odgovor je gospa prejela. Zagotovo pa menim, da je odgovorno in odraslo, da se o takšnih zadevah pogovori v zasebnem pogovoru, ne pa s takšnim javnim napadom na firmo, ki se močno trudi, da ponuja storitve tudi ljudem, ki jih drugače ne bi mogli imeti oziroma bi bile te bistveno dražje. S tem zaključujem to debato na FB, sem pa z veseljem na voljo na ZS. Hvala za razumevanje.«
POPUST, KI JI NE PRIPADA
Maja poudarja, da je pogledala vse člene v pogodbi in splošnih pogojih. »Dolžna sem jim javiti samo, če ne dobim računa, žal, pa ne vem, kdaj in kako deluje njihov sistem 'wink emoticon'. Storitev sem že plačala, toda ker so mi kar naenkrat dali popust, ki mi sicer ne pripada, se mi res poraja vprašanje, na čigavi strani je krivda,« je končala sogovornica.