Po Marovtovem mnenju je najcenejša različica predlagane avtoceste trasa Velenje-Podlog ali razširitev obstoječe ceste Arja vas-Velenje. Dejal je, da predlagana trasa F2 za kmete v Braslovčah pomeni nazadovanje, ker bi šla skozi hmeljišča. Tudi sam ima 300 let staro kmetijo, s proizvodnjo hmelja pa se ukvarjajo že 140 let.
Po njegovih besedah noben argument ne gre v prid predlagani trasi avtoceste od Velenja do Šentruperta.
Ta del trase ni le ekološko nesprejemljiv, temveč je sporen tudi iz prometne učinkovitosti, je ekonomsko potraten in ne povezuje Celja in Velenja, verjame.
V braslovški iniciativi navajajo, da nasprotujejo izbiri trase F2, ker je najdražja izmed možnih, saj s ceno 480 milijonov evrov za 14 kilometrov predstavlja najdražji odsek hitre ceste v Sloveniji.
Med vsemi različicami bo ta trasa uničila okrog 100 hektarjev najbolj obdelovane zemlje, saj velik del odseka ceste poteka preko najboljših kmetijskih zemljišč z obsežnim namakalnim sistemom.
"Menimo, da je zdaj čas za pametno rešitev, ker EU ne sofinancira novih cestnih projektov, prijateljem iz Koroške pa sporoča, da je lahko hitro zgrajena samo cenovno ugodna različica brez predorov," navajajo v iniciativi.
Če država ne bo spremenila svoje odločitve, pa bodo Braslovčani uporabili vse oblike državljanskih nepokorščin.
Predlagani trasi avtoceste nasprotujejo tudi v civilni iniciativi Šmartno ob Paki. V tej občini bi načrtovana trasa potekala neposredno nad domovanji 300 do 400 prebivalcev, katerim bi se zaradi onesnaževanja in hrupa ter prašnih delcev bistveno poslabšali bivanjski pogoji.
Poleg tega bi trasa potekala po obronku Gore Oljke in sekala tudi večino zelo obiskanih planinskih poti na goro. Izgradnja ceste bo za vedno uničila tudi turistične možnosti razvoja Šmartnega ob Paki, ocenjujejo v tej iniciativi.
Braslovčani so danes ponovno pozvali državo in pristojne institucije, da ne vztrajajo pri predlagani trasi Velenje-Šentrupert, ker predstavlja dokazano slabo rešitev. Zavzemajo se za resnično celovito in izčrpno vrednotenje strokovnih mnenj, upajo pa tudi na pripravo korektne dolgoročne ocene posledic in vplivov umestite hitre ceste med avtocesto Šentilj-Koper in mejo z Avstrijo.