Delavnic v Pekingu in Šanghaju se je pretekli teden udeležilo skupno 200 kitajskih organizatorjev potovanj in turističnih agentov, na obeh dogodkih pa so bili prisotni tudi kitajski poslovni mediji. Turistična delavnica v Pekingu je potekala v ponedeljek, v Šanghaju pa v četrtek. Oba dogodka sta se odvila v sodelovanju med slovensko nacionalno turistično organizacijo in Hrvaško turistično organizacijo (HTZ). Letošnjo slovensko delegacijo na Kitajskem so sestavljala podjetja Kompas, Promet T&T, Happy Tours, Turistična agencija Palma, CEATM, Jago izlet in Turkish Airlines.
»Kitajska ohranja svetovni turistični primat po številu potovanj v tujino z več kot 100 milijonov potovanj letno. Ti tokovi bodo tudi v naslednjih letih zaznamovali turizem,« je poudarila vodja sektorja za turizem pri Spiritu Karmen Novarlič. Slovenija bo letos gostiteljica drugega visokega srečanja platforme 16 + 1, torej sodelovanja držav srednje in vzhodne Evrope ter Kitajske. »Naša država bo na podlagi uspešne kandidature in pogajanj organizirala srečanje na najvišji ravni ministrov, pristojnih za turizem, prav tako bo prvič gostila predsednika kitajske nacionalne turistične administracije in kitajsko spremljajočo delegacijo ob boku dogodka Strateški forum Bled,« je naštela Novarličeva. Obisk najvišjih turističnih predstavnikov Kitajske je za Slovenijo doslej največja priložnost za vzpostavitev trdnih partnerskih odnosov na domačih tleh, je še prepričana. Kitajski turistični trg je med najhitreje rastočimi turističnimi trgi na svetu, kar je občutiti tudi v Evropi in pri nas. Leta 2014 je bila glede na leto prej 21-odstotna rast v prihodih in 23,3-odstotna v prenočitvah. Za kitajske goste, ki v Slovenijo najpogosteje potujejo v poletnih mesecih, so najbolj zanimiva predvsem slovenska mesta, z Ljubljano na čelu.