Slovenija

Bo Heineken zaprl pivovarne v Laškem in Ljubljani?

STA/M.J.
13. 4. 2015, 18.50
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.56
Deli članek:

Konzorcij prodajalcev Pivovarne Laško je danes s Heinekenom podpisal pogodbo o prodaji 51,11-odstotnega deleža. Za zaključek posla je potrebno še soglasje regulatorja, sledila bo prevzemna ponudba za Laško. V Heinekenu zatrjujejo, da pivovarn v Laškem in Ljubljani nimajo namena zapirati, ohranili bodo tudi blagovni znamki Zlatorog in Union.

Arhiv Svet24

Direktor za razvoj poslovanja v Heinekenu Mark Koster je v izjavi medijem v Ljubljani izrazil zadovoljstvo nad sklenitvijo pogodbe, ki bo dodala "nov biser na njihovi ogrlici" Kot je zatrdil, bodo v Laško prinesli znanje in družbi pomagali pri nadaljnji rasti ter okrepili položaj skupine Laško na domačem trgu in omogočili širitev v regiji. Koster obljublja tudi nadaljevanje sponzoriranja slovenskega športa.

Blagovni znamki Zlatorog in Union bodo ohranili, prav tako ne načrtujejo zaprtja proizvodnih obratov v Laškem in Ljubljani, čeprav Koster ne zagotavlja, da bo tako tudi ostalo. Kakšnih večjih pretresov ni pričakovati niti pri kadrovski politiki, bo pa Heineken preveril, če bodo morda potrebni kakšni ukrepi za večjo učinkovitost.

Zadolženost Laškega po Kosterjevih besedah ni problematična. "Pivovarna Laško bo pridružena družba Heinekena, imela bo našo podporo, bo del nas. Kakšnih težav zaradi zadolženosti ne pričakujem," je dejal. Prvi mož Pivovarne Laško Dušan Zorko je dodal, da se je Heineken z bankami dogovoril tudi za dodatni reprogram, ki velja do konca leta 2016.

Strokovnjaki opažajo da se ozaveščenost o pomenu zavarovanj iz leta v leto povečuje

Zanimivosti

Ozaveščenost o pomenu zavarovanj se v Sloveniji iz leta v leto povečuje

Zorko je prepričan, da se lahko Pivovarna Laško pod Heinekenom vrne k osnovni dejavnosti, s tem pa se bo skupina Laško uvrstila tja, kjer ji je mesto - med dobre pivovarje na trgu. "Imeli smo štiri ponudnike, vsi so svetovno znani, Heineken pa je uspel, ker je bil vztrajen, ima dobro zaledje, je pivovar po duši in nam lahko vrne to, kar smo pogrešali pretekla leta," je dejal.

Zorko za zdaj ostaja na čelu Laškega, je pa dejal, da bo o njem odločal Heineken. O časovnici prodaje je Zorko dejal le, da bo ta "normalna", da bodo s poslom seznanili okolje, tudi upnice, nato pa bo Heineken povedal, kako vidi strategijo skupine Laško. Skupaj s Heinekenom se bodo Laščani pogovarjali tudi o prodaji Dela, ki trenutno poteka. Dokapitalizacija Pivovarne Laško pa zdaj ni potrebna.

51,11-odstotni delež Pivovarne Laško so prodali DUTB, Kapitalska družba, družba Alpen invest, Abanka Vipa, KD Skladi, NKBM, Zavarovalnica Triglav, Banka Koper in Sklad obrtnikov in podjetnikov. Heineken je za delnico ponudil 25,56 evra, skupaj pa bo za 4.471.054 delnic odštel 114,8 milijona evrov.

Zanimivosti

gebhard rosmanith (1)
Intervju

Na koncu ljudje jedo tisto, kar je v interesu korporacij

zanositev
Zgodba Melite Slavič

Rodila pri 46 letih: ni besed, ki bi opisale, kaj sem čutila, ko sem ga prvič zagledala

hladilnik, prenajedanje, nočni prigrizek
Zdravi prigrizki

Ste tudi vi nenehno lačni in brskate po hladilniku?

viki-groselj
Intervju

Viki Grošelj se po petdesetih letih vrača pod veličastni Makalu

pitje čaja
Zeliščni napitek

Za svežo in sijočo polt si vsak dan privoščite skodelico čaja

LEČA
Leča

Stročnica, ki bogati jedilnike in odpravlja slabokrvnost