Na sprehod po digitalnem trgu bo udeležence peljal Pawel Kolenda, direktor v poljskem uradu za interaktivno oglaševanje, ki je strokovnjak na področju kvantitativnih raziskav, oglaševalske učinkovitosti in vedenja potrošnikov. Na Diggitu bo predstavil rezultate mednarodne raziskave Evropskega urada za interaktivno oglaševanje, udeleženci pa bodo izvedeli tudi, kakšne so slovenske investicije v digitalno oglaševanje v primerjavi z ostalimi evropskimi državami.
Eden od od govorcev na Diggitu bo tudi Scott Thwaites, ki je pri Twitterju odgovoren za Evropo, Bližnji vzhod in Afriko. V drugem programskem sklopu Integracija digitala v poslovanje bo razložil, kako družbeno omrežje Twitter učinkovito uporabiti kot prodajno orodje in kot kanal za komuniciranje med podjetji in njihovimi potrošniki. Da je prihodnost digitalne ustvarjalnosti zelo mobilna in kako lahko kreativnost privede do povečane prodaje, bo povedal Gerhard Guenther, soustanovitelj in izvršni direktor agencije Digitalsunray Media, specializirane na področju tehnoloških inovacij.
Britanec John Bain oziroma TotalBiscuit nas bo zagotovo premamil s številnimi uspešnimi zgodbami v industriji videoiger. Bain velja za najboljšega kritika in komentatorja videoiger. Na svojem kanalu YouTube je privabil že več kot dva milijona sledilcev. Po podatkih spletne strani Eurogamer je Bain največ sledilcev pridobil s komentiranjem neodvisnih videoiger in analizami novic s tega področja.
Z Bainom se bo pogovarjal Kevin Dent, ki ima dvajsetletne izkušnje v mobilni industriji, od tega se štirinajst let ukvarja z mobilnimi igrami in velja za veterana na tem področju. Dent se bo v okviru svojega predavanja dotaknil ekonomije mobilnih aplikacij v Združenih državah Amerike, še posebej pa njihovega položaja znotraj poslovnih ekosistemov.