Mariborsko letališče je trenutno brez redne linije, je pa zato v zadnjem obdobju, predvsem v poletnih mesecih, vse bolj pester čarterski promet. Za dodatno popestritev prometa skorajda ni več ovir, potem ko je bila lani zaključena obnova starega in gradnja novega potniškega terminala. Ob tem je v lastništvo Aerodroma Maribor stopila tudi Delavska hranilnica, ki ima z letališčem ambiciozne načrte.
Predsednik uprave Delavske hranilnice Jože Stegne je ob prevzemu 57-odstotnega deleža oktobra lani za STA povedal, da mariborsko letališče čez deset let vidi kot moderno in razvito slovensko letališče, preko katerega bodo tekle redne linije, čarterski poleti in več tovornega prometa, a takrat o tem, kdaj bo prišla prva redna linija, ni želel špekulirati.
Družba Aerodrom Maribor je bila sicer do leta 2013 v lasti propadlega Preventa, pred dobrim letom pa jo je na dražbi kupilo libeliško podjetje Aviofun v lasti Damijana Cehnerja. Slednji je nekaj časa neuspešno iskal tuje strateške partnerje, nato pa se je odločil za prodajo večinskega deleža, za katerega je iztržil 900.000 evrov.