Lorencin je skupaj z direktorjem glavnega urada hrvaške turistične skupnosti Ratomirjem Ivičićem danes predstavil nov komunikacijski koncept hrvaškega turizma z nazivom Velika ideja. Koncept vsebuje tudi novo geslo, ki je po ocenah hrvaških turističnih delavcev najpomembnejše pri odločitvah turistov, da bi obiskali ravno Hrvaško.
Lorencin je pojasnil, da ključne besede novega gesla, življenje/life v svojih sloganih ne uporablja niti ena turistična država, a ravno način življenja na Hrvaškem je na tujih trgih prepoznan kot lep za življenje. Geslo vidi kot povabilo tako domačim kot tujim turistom, naj dneve, ki jih porabijo za oddih, zabavo, rekreacijo, zabavo, uživanje v kulturnih dogodkih in podobno, preživijo na Hrvaškem.
Kot je dodal, je geslo uporabno v vseh jezikih ter povzema vse hrvaške turistične prednosti, kot so naravne lepote, kulturne in zgodovinske znamenitosti, kulinarika in podobno. Kot možne oglaševalske primere so navedli, da je Hrvaška polna deviških otokov, nacionalnih parkov, šarmantnih mest kot tudi nasmeškov, dobrodošlice, prijateljstva in pozitivne energije.
Prvi uradni hrvaški turistični slogan po osamosvojitvi je bil Majhna država za velike počitnice, v novem tisočletju pa so se oglaševali kot Mediteran, kot je nekoč bil. Hrvaška, polna življenja pa je tretji slogan, za katerega pričakujejo, da bo temelj strategije oglaševanja hrvaškega turizma v naslednjih petih do desetih letih. Za razvoj koncepta so namenili približno 2,5 milijona kun (326.000 evrov).