Slovenija

Vam je všeč: Hrvaška, polna življenja?

STA / T.C.
12. 2. 2015, 16.40
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.56
Deli članek:

Hrvaška, polna življenja/Croatia, Full Of Life je novo geslo hrvaške turistične skupnosti, ki ga je danes v Zagrebu predstavil hrvaški minister za turizem Darko Lorencin. Kot je povedal, novo geslo povzema vse, kar Hrvaška ponuja, izbrali pa so ga zaradi enostavnosti, prožnosti in originalnosti.

HTZ

Lorencin je skupaj z direktorjem glavnega urada hrvaške turistične skupnosti Ratomirjem Ivičićem danes predstavil nov komunikacijski koncept hrvaškega turizma z nazivom Velika ideja. Koncept vsebuje tudi novo geslo, ki je po ocenah hrvaških turističnih delavcev najpomembnejše pri odločitvah turistov, da bi obiskali ravno Hrvaško.

hipno-diploma, hipnoza

Zanimivosti

Priložnost: V štirih dneh brezplačno do hipno diplome - delavnica, ki vas bo navdušila!



Lorencin je pojasnil, da ključne besede novega gesla, življenje/life v svojih sloganih ne uporablja niti ena turistična država, a ravno način življenja na Hrvaškem je na tujih trgih prepoznan kot lep za življenje. Geslo vidi kot povabilo tako domačim kot tujim turistom, naj dneve, ki jih porabijo za oddih, zabavo, rekreacijo, zabavo, uživanje v kulturnih dogodkih in podobno, preživijo na Hrvaškem.

HTZ
Hrvati so v zadnjih nekaj letih svojo turistično ponudbo nadgradili.

Kot je dodal, je geslo uporabno v vseh jezikih ter povzema vse hrvaške turistične prednosti, kot so naravne lepote, kulturne in zgodovinske znamenitosti, kulinarika in podobno. Kot možne oglaševalske primere so navedli, da je Hrvaška polna deviških otokov, nacionalnih parkov, šarmantnih mest kot tudi nasmeškov, dobrodošlice, prijateljstva in pozitivne energije.

Prvi uradni hrvaški turistični slogan po osamosvojitvi je bil Majhna država za velike počitnice, v novem tisočletju pa so se oglaševali kot Mediteran, kot je nekoč bil. Hrvaška, polna življenja pa je tretji slogan, za katerega pričakujejo, da bo temelj strategije oglaševanja hrvaškega turizma v naslednjih petih do desetih letih. Za razvoj koncepta so namenili približno 2,5 milijona kun (326.000 evrov).

Zanimivosti

gebhard rosmanith (1)
Intervju

Na koncu ljudje jedo tisto, kar je v interesu korporacij

zanositev
Zgodba Melite Slavič

Rodila pri 46 letih: ni besed, ki bi opisale, kaj sem čutila, ko sem ga prvič zagledala

hladilnik, prenajedanje, nočni prigrizek
Zdravi prigrizki

Ste tudi vi nenehno lačni in brskate po hladilniku?

viki-groselj
Intervju

Viki Grošelj se po petdesetih letih vrača pod veličastni Makalu

pitje čaja
Zeliščni napitek

Za svežo in sijočo polt si vsak dan privoščite skodelico čaja

LEČA
Leča

Stročnica, ki bogati jedilnike in odpravlja slabokrvnost