Slovenija

Nagrada za najboljšo medijsko strategijo za akcijo Živim lajf

STA
28. 11. 2014, 10.58
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.55
Deli članek:

Ob zaključku prvega dne konference medijskih trendov Sempl so podelili tudi stanovske nagrade. Velikega semplerja za najboljšo medijsko strategijo leta so prejele agencije Pristop, Renderspace in Pristop Media, ki so za blagovno znamko Sveta vladar NKBM zasnovali odmevno akcijo Živim lajf z raperjem Zlatkom v glavni vlogi.

Arhiv Svet24

Poleg najvišje nagrade, velikega semplerja, so omenjene agencije za to akcijo prejele še dve zlati nagradi, in sicer v kategoriji D, za najboljšo izkustveno akcijo, in kategoriji E, za najboljšo izrabo digitalnega okolja.

V akciji Živim lajf je blagovna znamka Sveta vladar NKBM uporabila pionirski komunikacijski format, in sicer prenos zasebnega življenja slovenskega raperja Zlatana Čordića - Zlatka v živo s pomočjo Googlovih pametnih očal. Koncept nadgrajene resničnosti je omogočil, da je Zlatko s svojimi oboževalci delil vsakodnevna doživetja, s čimer so dobili priložnost, da so ga spremljali v glasbenem studiu, na vaji za koncert in pri druženju z njegovimi prijatelji.

Arhiv Svet24

hipno-diploma, hipnoza

Njena.si

Inina zgodba: to je recept za njeno popolno preobrazbo

Zlatko je tako na zabaven način prepletal svoje življenje, promocijo nove plošče Živim lajf ter spontano uporabo in promocijo bančnih produktov za mlade. Akcija je z inovativnim tehnološkim pristopom uporabnikom ponudila novo interaktivno izkušnjo nadgrajene resničnosti, ki je povzročila nesluten preplet medijev v realnem času interakcije med Zlatkom in mladimi, so zapisali organizatorji.

Osemčlanska žirija je bila po besedah predsednice Vesne Beganović povsem enotna v odločitvi, komu podeliti veliki sempler. Zmagovalna akcija je resnično uspela motivirati ciljno skupino in se tudi sama poistovetila s ciljnimi uporabniki. Uporabnikov ni nagovarjala neposredno, ampak je v jeziku mladih uspela izpostaviti svojo edinstveno prodajno prednost.

Akcija Twingove gospodične - lansiranje novega Renaultovega Twinga v Sloveniji in na Hrvaškem prijavitelja OMD Slovenija (OmnicomMediaGroup) je dobila zlata semplerja, in sicer v kategoriji A, za strateško uporabo medijskega spleta, in kategoriji F, za najboljšo akcijo na družbenih omrežjih.

V kategoriji B, za inovativno uporabo komunikacijskega kanala, je bila za najboljšo izbrana akcija Radijska oddaja na strehi agencij Pristop in Pristop Media, v kategoriji C, za najboljšo ciljano akcijo, pa je zlato nagrado dobila stran na Facebooku Nosečka Mg, ki jo je za blagovno znamko Donat Mg Atlantic Grupe zasnovala Agencija 101.

Zanimivosti

možgani, glava
Psihološki pojav

Znanstveniki spreminjajo navade v možganih

gebhard rosmanith (1)
Intervju

Na koncu ljudje jedo tisto, kar je v interesu korporacij

zanositev
Zgodba Melite Slavič

Rodila pri 46 letih: ni besed, ki bi opisale, kaj sem čutila, ko sem ga prvič zagledala

hladilnik, prenajedanje, nočni prigrizek
Zdravi prigrizki

Ste tudi vi nenehno lačni in brskate po hladilniku?

viki-groselj
Intervju

Viki Grošelj se po petdesetih letih vrača pod veličastni Makalu

pitje čaja
Zeliščni napitek

Za svežo in sijočo polt si vsak dan privoščite skodelico čaja