Poleg najvišje nagrade, velikega semplerja, so omenjene agencije za to akcijo prejele še dve zlati nagradi, in sicer v kategoriji D, za najboljšo izkustveno akcijo, in kategoriji E, za najboljšo izrabo digitalnega okolja.
V akciji Živim lajf je blagovna znamka Sveta vladar NKBM uporabila pionirski komunikacijski format, in sicer prenos zasebnega življenja slovenskega raperja Zlatana Čordića - Zlatka v živo s pomočjo Googlovih pametnih očal. Koncept nadgrajene resničnosti je omogočil, da je Zlatko s svojimi oboževalci delil vsakodnevna doživetja, s čimer so dobili priložnost, da so ga spremljali v glasbenem studiu, na vaji za koncert in pri druženju z njegovimi prijatelji.
Zlatko je tako na zabaven način prepletal svoje življenje, promocijo nove plošče Živim lajf ter spontano uporabo in promocijo bančnih produktov za mlade. Akcija je z inovativnim tehnološkim pristopom uporabnikom ponudila novo interaktivno izkušnjo nadgrajene resničnosti, ki je povzročila nesluten preplet medijev v realnem času interakcije med Zlatkom in mladimi, so zapisali organizatorji.
Osemčlanska žirija je bila po besedah predsednice Vesne Beganović povsem enotna v odločitvi, komu podeliti veliki sempler. Zmagovalna akcija je resnično uspela motivirati ciljno skupino in se tudi sama poistovetila s ciljnimi uporabniki. Uporabnikov ni nagovarjala neposredno, ampak je v jeziku mladih uspela izpostaviti svojo edinstveno prodajno prednost.
Akcija Twingove gospodične - lansiranje novega Renaultovega Twinga v Sloveniji in na Hrvaškem prijavitelja OMD Slovenija (OmnicomMediaGroup) je dobila zlata semplerja, in sicer v kategoriji A, za strateško uporabo medijskega spleta, in kategoriji F, za najboljšo akcijo na družbenih omrežjih.
V kategoriji B, za inovativno uporabo komunikacijskega kanala, je bila za najboljšo izbrana akcija Radijska oddaja na strehi agencij Pristop in Pristop Media, v kategoriji C, za najboljšo ciljano akcijo, pa je zlato nagrado dobila stran na Facebooku Nosečka Mg, ki jo je za blagovno znamko Donat Mg Atlantic Grupe zasnovala Agencija 101.