Slovenija

Nagrada za najboljšo medijsko strategijo za akcijo Živim lajf

STA
28. 11. 2014, 10.58
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.55
Deli članek:

Ob zaključku prvega dne konference medijskih trendov Sempl so podelili tudi stanovske nagrade. Velikega semplerja za najboljšo medijsko strategijo leta so prejele agencije Pristop, Renderspace in Pristop Media, ki so za blagovno znamko Sveta vladar NKBM zasnovali odmevno akcijo Živim lajf z raperjem Zlatkom v glavni vlogi.

Arhiv Svet24

Poleg najvišje nagrade, velikega semplerja, so omenjene agencije za to akcijo prejele še dve zlati nagradi, in sicer v kategoriji D, za najboljšo izkustveno akcijo, in kategoriji E, za najboljšo izrabo digitalnega okolja.

V akciji Živim lajf je blagovna znamka Sveta vladar NKBM uporabila pionirski komunikacijski format, in sicer prenos zasebnega življenja slovenskega raperja Zlatana Čordića - Zlatka v živo s pomočjo Googlovih pametnih očal. Koncept nadgrajene resničnosti je omogočil, da je Zlatko s svojimi oboževalci delil vsakodnevna doživetja, s čimer so dobili priložnost, da so ga spremljali v glasbenem studiu, na vaji za koncert in pri druženju z njegovimi prijatelji.

Arhiv Svet24

Zlatko je tako na zabaven način prepletal svoje življenje, promocijo nove plošče Živim lajf ter spontano uporabo in promocijo bančnih produktov za mlade. Akcija je z inovativnim tehnološkim pristopom uporabnikom ponudila novo interaktivno izkušnjo nadgrajene resničnosti, ki je povzročila nesluten preplet medijev v realnem času interakcije med Zlatkom in mladimi, so zapisali organizatorji.

Osemčlanska žirija je bila po besedah predsednice Vesne Beganović povsem enotna v odločitvi, komu podeliti veliki sempler. Zmagovalna akcija je resnično uspela motivirati ciljno skupino in se tudi sama poistovetila s ciljnimi uporabniki. Uporabnikov ni nagovarjala neposredno, ampak je v jeziku mladih uspela izpostaviti svojo edinstveno prodajno prednost.

Akcija Twingove gospodične - lansiranje novega Renaultovega Twinga v Sloveniji in na Hrvaškem prijavitelja OMD Slovenija (OmnicomMediaGroup) je dobila zlata semplerja, in sicer v kategoriji A, za strateško uporabo medijskega spleta, in kategoriji F, za najboljšo akcijo na družbenih omrežjih.

V kategoriji B, za inovativno uporabo komunikacijskega kanala, je bila za najboljšo izbrana akcija Radijska oddaja na strehi agencij Pristop in Pristop Media, v kategoriji C, za najboljšo ciljano akcijo, pa je zlato nagrado dobila stran na Facebooku Nosečka Mg, ki jo je za blagovno znamko Donat Mg Atlantic Grupe zasnovala Agencija 101.