Slovenija

Nagrada za najboljšo medijsko strategijo za akcijo Živim lajf

STA
28. 11. 2014, 10.58
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.55
Deli članek:

Ob zaključku prvega dne konference medijskih trendov Sempl so podelili tudi stanovske nagrade. Velikega semplerja za najboljšo medijsko strategijo leta so prejele agencije Pristop, Renderspace in Pristop Media, ki so za blagovno znamko Sveta vladar NKBM zasnovali odmevno akcijo Živim lajf z raperjem Zlatkom v glavni vlogi.

Arhiv Svet24

Poleg najvišje nagrade, velikega semplerja, so omenjene agencije za to akcijo prejele še dve zlati nagradi, in sicer v kategoriji D, za najboljšo izkustveno akcijo, in kategoriji E, za najboljšo izrabo digitalnega okolja.

V akciji Živim lajf je blagovna znamka Sveta vladar NKBM uporabila pionirski komunikacijski format, in sicer prenos zasebnega življenja slovenskega raperja Zlatana Čordića - Zlatka v živo s pomočjo Googlovih pametnih očal. Koncept nadgrajene resničnosti je omogočil, da je Zlatko s svojimi oboževalci delil vsakodnevna doživetja, s čimer so dobili priložnost, da so ga spremljali v glasbenem studiu, na vaji za koncert in pri druženju z njegovimi prijatelji.

Arhiv Svet24

Zlatko je tako na zabaven način prepletal svoje življenje, promocijo nove plošče Živim lajf ter spontano uporabo in promocijo bančnih produktov za mlade. Akcija je z inovativnim tehnološkim pristopom uporabnikom ponudila novo interaktivno izkušnjo nadgrajene resničnosti, ki je povzročila nesluten preplet medijev v realnem času interakcije med Zlatkom in mladimi, so zapisali organizatorji.

Osemčlanska žirija je bila po besedah predsednice Vesne Beganović povsem enotna v odločitvi, komu podeliti veliki sempler. Zmagovalna akcija je resnično uspela motivirati ciljno skupino in se tudi sama poistovetila s ciljnimi uporabniki. Uporabnikov ni nagovarjala neposredno, ampak je v jeziku mladih uspela izpostaviti svojo edinstveno prodajno prednost.

Akcija Twingove gospodične - lansiranje novega Renaultovega Twinga v Sloveniji in na Hrvaškem prijavitelja OMD Slovenija (OmnicomMediaGroup) je dobila zlata semplerja, in sicer v kategoriji A, za strateško uporabo medijskega spleta, in kategoriji F, za najboljšo akcijo na družbenih omrežjih.

V kategoriji B, za inovativno uporabo komunikacijskega kanala, je bila za najboljšo izbrana akcija Radijska oddaja na strehi agencij Pristop in Pristop Media, v kategoriji C, za najboljšo ciljano akcijo, pa je zlato nagrado dobila stran na Facebooku Nosečka Mg, ki jo je za blagovno znamko Donat Mg Atlantic Grupe zasnovala Agencija 101.

Estrada

SanjskaPoroka-clanek-svet
Last minute Sanjska poroka

Glasovanje: Kdo si zasluži 'Last minute Sanjsko poroko'?

Moamer Kasumović
Šok v BiH

Znani bosanski igralec Moamer Kasumović obsojen zaradi spolnega napada na mladoletnika

tisti dnevi v mesecu
Podkast

Video: Tisti dnevi v mesecu v drugi sezoni še bolj pikantni in žgečkljivi

Blaž Švab, Jasna Kuljaj, Z Jasno in glasno
Z Jasno in glasno

Kaj si Blaž Švab misli o velikem hitu poletja, pesmi Brajde

Sophia Loren
Jubilej

Diva Sophia Loren slavi že 90 let: Iz revščine v Hollywood

Kesha
Nihče ne želi imeti opravka z njim

Pevka Kesha zaradi tega incidenta preoblikovala besedilo

Zanimivosti

supet-luna, sankt-peterburg
Mini luna

Zemlja bo za kratek čas dobila še eno luno

HUAWEI Watch GT 5-6
Zanimivosti

Vau! Huawei predstavil nove naprave!

IMG_2113
Mednarodni festival

Speculum Artium 2024: Kjer se srečajo umetnost, znanost in virtualna resničnost

cryptocoin, kriptovaluta, mining, rudarjenje, kripto
Zanimivosti

Najboljši načrt za zaslužek s kriptovalutami: CrytocoinMiner vam omogoča zaslužek vsak dan

kovanec
Izjemno redka zbirka

Po stotih letih začeli s prodajo kovancev "kralja masla", za enega iztržili 1,2 milijona evrov

avto, henry ford
Model T

Avto je vse pregnal s ceste