Do zdaj smo predstavili kandidate, ki se za funkcijo župana potegujejo v desetih slovenskih občinah. Danes je na vrsti še enajsta, Mestna občina Celje, v kateri kandidira pet kandidatov. Odgovore na naša vprašanja smo prejeli od treh.
Vse kandidate smo vprašali, s katerimi ukrepi bodo zagnali gospodarstvo v občini in s katerimi bodo zmanjšali brezposelnost. Takole so nam odgovorili:
Stane Rozman (SD): »V mestu bomo vzpostavili pisarno za promocijo Celja, za pritegnitev novih podjetij, ki bodo ustvarjala nova delovna mesta. Za mlade podjetnike bomo pripravili natečaj za Naj podjetniško idejo in to finančno podprli z zagonskimi sredstvi. Podprli bomo razvoj socialnega podjetništva tako z infrastrukturo kot tudi z denarnimi sredstvi iz mestnega proračuna, za tista socialna podjetja, ki se prijavljajo na EU razpise za zagon poslovanja.«

Gospodarstvo
Maksimalna energetska neodvisnost s paketom Pametna samooskrba
Bojan Šrot (SLS): »Teh ukrepov je veliko. Mestna občina Celje je namreč že izdelala Strategijo gospodarskega razvoja Mestne občine Celje 2014–2020, s katero želimo spodbuditi ustvarjanje novih delovnih mest. Ker imajo občine s formalnega vidika majhen vpliv na gospodarstvo (večina nalog s tega področja je namreč v domeni države), si bomo v prvi vrsti prizadevali, da se pristojnosti pri spodbujanju gospodarstva prenesejo na občinsko raven. Nekaj ključnih ukrepov za dosego večje blaginje Celjank in Celjanov pa so prodaja komunalno opremljenih zemljišč po stimulativnih cenah, nadaljevanje politike obročnega odplačevanja komunalnega prispevka za investicije v proizvodne, obrtne, servisne, storitvene, turistične in kmetijske dejavnosti na dobo 3–5 let, zaračunavanje stimulativne višine nadomestila za uporabo stavbnih zemljišč za dejavnosti proizvodnje, turizma, servisne in storitvene dejavnosti, logistične centre, sejme, kmetijstvo in oživljanje mestnega jedra, spodbujanje socialnega podjetništva. Za gospodarsko rast je pomembno tudi stimulativno poslovno okolje, zato so naši ukrepi usmerjeni tudi v finančne spodbude za inkubatorje, ponovno vzpostavitev točke VEM, učinkovito javno upravo, v prilagoditev šolstva za potrebe področja, zmanjševanje neskladja na trgu dela, v zelena delovna mesta … K zmanjšanju brezposelnosti bodo prispevali tudi ukrepi s področja samooskrbe in ukrepi s področja turizma, kjer gre predvsem za vzpostavitev Celja kot prepoznavne turistične destinacije z različnimi vzvodi, kot so razvoj krovne tržne znamke za Celje, sodelovanje v projektih, sodelovanje na različnih sejmih, javno-zasebna partnerstva, mednarodna poslovna sodelovanja, mednarodne izmenjave dijakov, študentov, področno povezovanje, dogodki, festivali in prireditve, športni in kulturno umetniški dogodki ter ukrepi za večjo povezavo turističnih potencialov v Celju v atraktivne in tržne turistične produkte za posamezne ciljne skupine uporabnikov (npr. kolesarske poti, pohodništvo, naravne danosti v okolju, podeželje, zdravstvene storitve v povezavi z mestnim jedrom, muzejskimi zbirkami …).«
Urban Golež (SMC): »Mesto potrebuje vizijo in nato strategijo. Treba je prepoznati obetavna podjetja, jim omogočiti delitev znanja in virov. Uvesti je treba učinkovito prostorsko načrtovanje, vizijo trajnostnega turizma, strategijo delovanja, povezovanje z uspešnimi projekti v mestu in izobraževanje novih subjektov.«