Lahko bi celo rekli, da župan Mestne občine Murska Sobota Anton Štihec zna poskrbeti za samopromocijo. Poleg več uresničenih občinskih projektov je namreč že nekaj časa prepoznaven tudi po »nepremišljenih« potezah, saj je med drugim že resno obračunaval z neposlušnimi člani mestnega sveta, snemalcu lokalne televizije, kot smo poročali, pa novembra lani zagrozil, da ga bo dal odstraniti s seje, če ne bo odstranil mikrofona.
V tokratnem predvolilnem času pa po pisanju pomurskega spletnega portala vznemirja domnevno reklamiranje Štihčeve osebne spletne strani, ki naj bi jo plačali občani. »Katalog izvedenih projektov, ki so ga prejšnji teden prejela vsa gospodinjstva v murskosoboški občini, bo kljub drugačnim zatrjevanjem nekaj stal tudi občane. Štihec oziroma občina je namreč katalog oglaševala na pomurskih spletnih portalih, oglaševanje pa bo plačala mestna občina iz davkoplačevalskega denarja, kar je razvidno iz naročilnice,« pišejo na spletnem portalu. Sporno naj bi bilo, dodajajo, da se v katalogu oziroma celo na naslovnici večkrat pojavi poziv na Štihčevo osebno spletno stran: »Štihec v katalogu promovira svojo osebno spletno stran (stihec.si), in ne spletne strani občine (murska-sobota.si), ki jo kot župan zastopa.«
Ob tem še bralca opomnijo, da je katalog, kot je zapisal Štihec, financiral sam, pripravila pa ga je Mestna občina Murska Sobota. »Se pravi, javni uslužbenci v delovnem času, ki jih plačujemo davkoplačevalci, torej bi morali bralci dobiti poziv na občinsko spletno stran. Javni uslužbenci so v službi občine ter davkoplačevalcev, in ne kandidata za župana,« se obenem sprašujejo na spletni strani in zaključujejo, da je katalog odet v barve Modrega zbora oziroma »gibanja« Antona Štihca, ki ga podpira na lokalnih volitvah, ne pa v barve Mestne občine Murska Sobota, ki so zeleno-rumene.