Razstavljavci napovedujejo številne novosti in sejemske ugodnosti, sejemsko dogajanje pa bodo znova zaznamovali tudi številni aktualni strokovni dogodki ter mednarodna poslovna srečanja, ki odpirajo priložnosti za nov zagon gospodarske aktivnosti v Sloveniji, so sporočili iz družbe Celjski sejem. Gospodarske priložnosti ter kulturne, kulinarične in še kakšne znamenitosti svojih dežel bodo na 47. Mosu skupinsko predstavile tri države iz skupine BRIC, in sicer Brazilija, Indija in Kitajska. Gospodarstvo slednje se bo prvič v tej obliki predstavilo v Sloveniji, enako velja za Venezuelo. Iz bližnje soseščine pa v Celje skupinsko prihajajo še podjetja iz Hrvaške in Srbije. Na sejmu bodo potekala tudi mednarodna poslovna srečanja, izvedeti bo moč, kako se izogniti težavam pri poslovanju z Avstrijo, dan gospodarske diplomacije pa bo letos potekal v znamenju spodbujanja uporabe blagovne znamke I feel Slovenija v tujini oz. prepoznavnosti slovenskih izdelkov na tujih trgih. Sejemsko dogajanje bo tudi letos ponudilo številne priložnosti za razpravo o najbolj aktualnih podjetniških temah s področja bančnega sektorja, na voljo bodo tudi podjetniška in pravna svetovanja, agencija Spirit Slovenija pa bo predstavila aktualne podjetniške spodbude za nastajanje, rast in razvoj podjetij.
Razstavljavci napovedujejo številne novosti in sejemske ugodnosti, sejemsko dogajanje pa bodo znova zaznamovali tudi številni aktualni strokovni dogodki ter mednarodna poslovna srečanja, ki odpirajo priložnosti za nov zagon gospodarske aktivnosti v Sloveniji, so sporočili iz družbe Celjski sejem.
Gospodarske priložnosti ter kulturne, kulinarične in še kakšne znamenitosti svojih dežel bodo na 47. Mosu skupinsko predstavile tri države iz skupine BRIC, in sicer Brazilija, Indija in Kitajska. Gospodarstvo slednje se bo prvič v tej obliki predstavilo v Sloveniji, enako velja za Venezuelo. Iz bližnje soseščine pa v Celje skupinsko prihajajo še podjetja iz Hrvaške in Srbije.
Na sejmu bodo potekala tudi mednarodna poslovna srečanja, izvedeti bo moč, kako se izogniti težavam pri poslovanju z Avstrijo, dan gospodarske diplomacije pa bo letos potekal v znamenju spodbujanja uporabe blagovne znamke I feel Slovenija v tujini oz. prepoznavnosti slovenskih izdelkov na tujih trgih.
Sejemsko dogajanje bo tudi letos ponudilo številne priložnosti za razpravo o najbolj aktualnih podjetniških temah s področja bančnega sektorja, na voljo bodo tudi podjetniška in pravna svetovanja, agencija Spirit Slovenija pa bo predstavila aktualne podjetniške spodbude za nastajanje, rast in razvoj podjetij.