Cena »na kamionski cesti« znaša okoli 30 evrov in tudi manj za kubični meter, pojasnjuje direktor Združenja za gozdarstvo pri Gospodarski zbornici Slovenije(GZS) Jože Sterle. To pomeni, da v to ceno niso vključeni stroški nakladanja in razkladanja ter prevoza, ki tako pozneje zvišujejo ceno drv. Takšna cena je najbolj točna in je lahko primerljiva, saj nato predvsem prevoz različno daleč različno podraži ceno drv. Medtem ko je lani konec leta cena drv na kamionski cesti znašala tudi do 50 evrov, je zdaj okoli 30 evrov po kubičnem metru in še pada. S tem pa se ne pokrivajo več lastni stroški, pravi Sterle iz Združenja za gozdarstvo pri GZS. »To ni več cena, ki bi ljudi spodbujala k sečnji,« je dodal in opozoril tudi na problem kopičenja lesa in drv, saj so žage in tovarne ivernih plošč v bližnji okolici zaradi povečane ponudbe na trgu polne, prav tako so si nekatera gospodinjstva že naredila zaloge tudi za pet let naprej. Zaradi žleda, ki je konec januarja in na začetku februarja letos prizadel velik del Slovenije, bo po ocenah Zavoda za gozdove Slovenije treba skupno posekati 9,3 milijona kubičnih metrov drevja. Škoda je ocenjena na 214 milijonov evrov, sanacija pa bo po ocenah stala 36,3 milijona evrov. Trenutno po Sterletovih besedah poteka višek sanacije v slovenskih gozdovih. Predvideva, da bo lesna industrija zaradi poceni surovine verjetno v teh mesecih nekaj zaslužila, razmere na trgu pa se po njegovem še ne bodo hitro stabilizirale. »To se ne bo zgodilo letos, pa tudi prihodnje leto verjetno še ne,« je dejal Sterle. Ob tem je omenil izkušnje iz Nemčije, kjer so cene drv zaradi ujme v preteklosti padle za 40 odstotkov, trg pa se je stabiliziral po štirih letih. V Sloveniji je tako trg odvisen od tega, kako dolgo bo v žledu poškodovan les prihajal iz gozdov. V Sloveniji sicer pokurimo okrog milijon kubičnih metrov drv letno. Sterle še pravi, da se zlasti na podeželju prav gotovo več kot 30 odstotkov prebivalstva ogreva na drva.